فایل صوتی ماه رمضان دیگه کسی روزه نمی‌گیره!؟ من هم روزه نگرفتم

 ماه رمضان دیگه کسی روزه نمی‌گیره!؟ من هم روزه نگرفتم

به نام الله عزیز، ماه رمضان دیگه کسی روزه نمی‌گیره؟! من هم روزه نگرفتم. امروز قراره در مورد ماه رمضان، روزه گرفتن، شب های قدر، آگاهی حقیقی و این که دیگه ماه رمضان کسی روزه نمی‌گیره صحبت کنم.

روزه گرفتن در ماه رمضان ماه مهمانی خدا

سلام دوست خوب من.  طاعات و عبادات شما قبول درگاه حق باشه. روزه گرفتن در ماه رمضان ماه مهمانی خدا از احکام الهی و تاکید شده در قرآن است. خداوند امر به روزه داری و روزه گرفتن بندگان خود داشته و دارد. بندگان مسلمان و اسلام پذیرفته‌ای که گردن می‌نهند بر امر الله سرخوش از بندگی خود شده و چه بسیار زیاد و فراوانند. اما عده‌ای نیز به هر دلیلی که برای خودشان قابل توجیه است، یا نمی‌توانند روزه بگیرند یا نمی‌خواهند و برای خودشان دلایلی هم دارند.

شاید من یا شما از همین دسته افرادی باشیم که نمی‌خواهیم روزه بگیریم. شاید هم فکر می‌کنیم اصلا دلیلی برای انجام این امر الهی گونه نداریم. شاید هم فکر می‌کنیم و می‌بینیم که یک عده به ظاهر باسواد و به ظاهر روشنفکر، روزه‌دار نیستند و یا با توجیهات خود و یا شاید باز هم تقلید وارانه از یکی دیگر انجام این عمل را بیهوده، بی‌کلاسی، و از سر فریب خوردگی می‌دانند.

پاسخ دادن به تمامی این شک و شبهات و صحبت کردن در این موارد زمانی بسیار می‌طلبه که تنها در ظرفیت و گنجایش این سطرها و حتی در آن فایل صوتی که برای شما آماده کرده‌ایم نخواهد بود. شاید هم در آینده بخواهم که کمی بیشتر و مفصل‌تر در مورد این کلمات صحبت کنم یا بنویسم. اما نقداً این نوشته‌ها و گفته‌های آگاهی دهنده را بشنوید تا دمی دیگر که به یاری الله و به اذن او بشود از آگاهی‌های بیشتری سخن گفت.

چند تا سوال از روزه گرفتن

امروز من اینجام تا چند سوال مطرح کنم و ازت بخوام که بهشون جواب بدی. پس اول این که ازت می‌خوام با دقت فایل صوتی ماه رمضان دیگه کسی روزه نمی‌گیره!؟ من هم روزه نگرفتم رو گوش بده. بعد پاسخ خودت به سوالات زیر رو در همین صفحه در قسمت نظرات بنویس. بسیار مشتاقم که بدونم پاسخ شما چیه؟ و نظرت رو بدونم. قطعا به دلیلی این سوالات مطرح شده، پس همراهی و مشارکت بکن و حتی اگه نمی‌تونی به همه سوالات پاسخ بدی به چند سوال جواب بده.

این جا قراره تفکر کنیم، آگاه بشیم، آگاهی حقیقی رو درک کنیم، رشد کنیم و زندگی خودمون رو هر روز بهتر، زیباتر و درخشان‌تر از روز قبل بسازیم. پس مشارکت شما دوست عزیز برای ما مهم و ارزشمند است.

دوست من به این سوالات پاسخ بده و نظر ارزشمند خودت رو با ما به اشتراک بگذار

1- حقیقت کجاست؟ آگاهی حقیقی رو کجا می‌تونیم پیدا کنیم؟

2-به نظرتون آیا دیگه کسی روزه می‌گیره؟

3-حالا که من روزه نمی‌گیرم دیگران هم روزه نمی گیرند؟

4-به نظرتون الان حقیقت تو گوشی موبایل و فضاهای مجازیه؟

5-به نظرتون اگه ما تا حالا روزه گرفتیم و نماز خوندیم و آدم خوبی بودیم فریب خوردیم؟

این ها همون موضوعاتی هستن که من توی این فایل صوتی در موردشون صحبت کردم، از شارژ حسابها و پاک شدن بدهی ها گفتم و اندکی از بی‌نهایت قرآن و هدایت شدن یا نشدن‌مان.

پس اگه می خوای چند قطره از آگاهی حقیقی رو درک کنی و بدونی حتما فایل صوتی رو تا انتها گوش بده…یه امید جستن و یافتن حقیقت در همان جایی که هست.

 فایل صوتی ماه رمضان دیگه کسی روزه نمی‌گیره!؟ من هم روزه نگرفتم

دانلود و مشاهده فایل ویدیویی و صوتی

مشاهده و دانلود فایل ” ماه رمضان دیگه کسی روزه نمی‌گیره!؟ من هم روزه نگرفتم! ” ویژه‌ی اعضای سایت می‌باشد. اگر عضو سایت هستید بر روی تصویر کلیک کرده و وارد بخش دانلودها شوید، با وارد کردن ایمیل و شماره موبایل خود فایل را دانلود یا مشاهده خواهید کرد. چنانچه عضو سایت نیستید از قسمت عضویت در منوی فهرست عضو شده و سپس وارد دانلودها شده و فایل را دریافت کنید.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.