جذب خواسته و آرزوها

جذب خواسته‌‌ها و آرزوهای خود را از همین امروز شروع کنید

بلاخره به نکته و آگاهی طلایی هفتم  که جذب خواسته‌ها و آرزوها را از همین امروز شروع کنید رسیدیم. این آخرین فایل از سری 7 آگاهی طلایی است. پس با دقت و توجه کافی آن را دنبال کنید. اگر می‌خواهید نتیجه و تجربیات تازه و زیبایی را برای خود رقم بزنید از همین امروز اقدام کنید.

تا این جا از آگاهی‌های بسیار مهمی گفته شد. شش آگاهی طلایی قبلی که در قسمت‌های گذشته به آنها پرداختم بسیار مهم و به واقع طلایی بودند. اما در پایان اگر  به آنها عمل نکنید و برای انجام دادنشان امروز و فردا کنید تغییری اتفاق نخواهد شد.من همیشه از همان ابتدای آموزش‌هایم انتقال این پیام و آگاهی را بسیار مهم دانسته‌ام. چون به واقع این حقیقت است و مسیر درست نیز همین است.

برای جذب خواسته‌ها و آرزوها و البته تحقق رؤیاها و موفقیت‌های دلخواهتان حرکت و اقدام کنید.

قدرت فکر کردن و قدرت اقدام کردن در جذب خواسته‌ها و آرزوها

آن جایی که همه از قدرت فکر گفتند و تقریباً بیشتر تأکیدات بر روی قدرت افکار و این که فکر را باید عوض کرد تا زندگی عوض شود، آن جایی که برای جذب خواسته‌ها و آرزوها قانون جذب را سه مرحله معرفی کردند  1- درخواست کردن 2- باور کردن 3- دریافت کردن و تأکید مدرسین و آموزش دهندگان قانون جذب و موفقیت روی فکر کردن و فکر کردن و فکر کردن بود من قانون جذب را 4 مرحله معرفی کردم. در حقیقت قانون جذب واقعی این گونه است. مرحله‌ی مهمی که به صورت رسمی از قلم افتاده بود قدرت اقدام کردن بود و البته که برای همیشه هم هست.

چیزی که در طی سال‌ها سوء تفاهم ایجاد کرده بود و افراد بسیاری را نسبت به این قانون قدرتمند بی‌اعتماد کرد همین موضوع تأکید بر روی فکر کردن بود. آموزش دهندگان چیزهایی که درست بودند را گفتند اما به نظر من کامل نبودند، آن کامل نبودن موجب سوء برداشت افراد زیادی شد. عده‌ی زیادی گمان کردند که قانون جذب فقط فکر کردن و در بهر خیال فرو رفتن و به عالم هپروت وارد شدن است. آنها نشستند و فقط خیالپردازی کردند. بدون این که کاری انجام دهند.البته که تخیل و خیالپردازی آگاهانه و هدفدار بسیار هم خوب است اما همه چیز نیست.

4 گام قانون جذب و کتاب کلید طلایی قانون جذب

فکر کردن قدرت دارد و هیچ شکی در آن نیست اما تنها با فکر کردن دنیا تغییر نکرده و نمی‌کند. من اولین فردی  هستم که قانون جذب را در 4 مرحله  و گام اصلی معرفی کرده‌ام. 1- درخواست کردن 2- باور کردن 3- اقدام کردن 4- دریافت کردن. این همان نکته‌ی طلایی است که در کتاب کلید طلایی قانون جذب توضیح داده‌ام . این کتاب به صورت رایگان در وب سایت قرار داده شده و می‌توانید آن را رایگان دریافت کنید.  البته در کتاب آفرینش آرزوهایت را آغاز کن در مورد قوانین و البته قانون جذب به صورت مفصل توضیح داده‌ام و توصیه می‌کنم حتماً این کتاب آگاهی دهنده و ارزشمند را مطالعه کنید تا با ذهنیتی درست و صحیح در مسیر جذب قرار گیرید. از قانون جذب برای جذب خواسته‌ها و آرزو‌ها  و تحقق رؤیاهای زیبایتان استفاده کنید.

کتاب کلید طلایی قانون جذبکلید طلایی قانون جذب

باید دست به کار شوید

و اکنون بعد از همه‌ی این گفته‌ها می‌خواهم به شما بگویم که آری بعد از همه‌ی آگاهی‌های مهمی که به دست آوردید وقتش رسیده تا از همین امروز شروع و اقدام کنید. قانون این جهان جنبش، تحرک و حرکت کردن است. تنها با فکر کردن،خیالپردازی کردن و حتی خواندن و به دست آرودن اطلاعات و آگاهی کار بزرگی صورت نخواهد گرفت،مگر دست به کار شوید و حرکت کنید. رؤیاهای شما منتظرتان هستند، پس باید به سویشان قدم بردارید. 

هیچ نویسنده‌ای فقط با فکر کردن به نویسنده شدن نویسنده نشده و نخواهد شد. هیچ نقاشی تا قلم در دست نگرفته و شروع به نقش زدن نکرده نقاش نشده. هیج ورزشکاری هم فقط با فکر کردن و نشستن و تصویر سازی که ورزشکاری قهرمان و بزرگ است قهرمان و بزرگ نشده. همه‌ی انسانهای بزرگ حرکت کرده‌اند. تلاش کرده و برای رسیدن و جذب خواسته‌ها و آرزوها شهامت به خرج داده‌اند. آنها تلاش و استقامت داشته‌اند تا به هدف و رؤیای خود رسیده‌اند. امیدوارم این آگاهی طلایی را کاملاً درک کنید. چون بسیار مهم است.

 برای جذب خواسته‌ها و آرزو‌ها از همین امروز شروع کنید نه از فردا

وقتی کارهایی که باید انجام دهید را به یک روز و زمان دیگر موکول می‌کنید. زمانی که انجام تعهدات و مسئولیت‌هایی که باید امروز انجام دهید را به روز دیگر، هفته‌ی بعد،ماه بعد و یا یک فرصت مناسب واگذار می‌کنید. آرام آرام این رویه‌ی زندگیتان خواهد شد. شما هر روز از قافله‌ی عمر و زندگیتان عقب می‌افتید. جایی که دیگر جبران نیز کاری بس دشوار و طاقت فرسا خواهد شد که افراد ضعیف و اهمال کار از عهده‌اش برنخواهند آمد. تأخیر در اقدام کردن شما را از جذب خواسته‌ها و آرزوهایتان دور می‌کند. پس اگر خواهان دریافت خواسته‌ها و آرزوهای خود هستید همین امروز شروع کنید. نه فردا.

من در قسمت سوم و آگاهی طلایی سوم در مورد نوشتن و جذب خواسته‌ها و آرزوها گفته‌ام. توصیه می‌کنم اگر فایل‌های قبلی را ندیده و مشاهده نکرده‌اید آنها را مشاهده کنید تا آگاهی‌های مهم را به درستی و کاملاً دریافت کنید.

هر روز در جهت  جذب خواسته‌ها و آرزوهایتان کاری انجام دهید

در قسمت سوم از شما خواسته شده که فهرستی از 107 آرزو را بنویسید. و در نهایت از میان آنها 7 مورد را که برایتان اولویت بالایی دارند و بسیار مهم هستند را با جزئیات یادداشت کنید. اگر این کار را انجام داده و فهرست نوشته شده و کامل است به شما تبریک می‌گویم. چنانچه این کار را نکرده‌اید همین امروز این کار را انجام دهید و برای فردا نگذارید. این جدیت شما را در رسیدن به خواسته‌هایتان نشان می‌دهد. من در آن فایل توضیح داده‌ام که این کار چه فایده‌ای برایتان دارد.

اکنون از شما می‌خواهم که هر روز در مسیر تحقق آن 7 خواسته و آرزوی مهم خود قدمی بردارید. شاید یک تماس تلفنی، خرید و خواندن یک کتاب، شرکت در یک دوره آموزشی و ثبت نام در یک باشگاه باشد. این بستگی به خواسته و هدف شما دارد. برای تحقق خواسته‌هایتان کارها و راههای بسیار هستند که باید انجامشان دهید. هر روز یک کار هر چند کوچک باید انجام شود. و این را وظیفه و تعهد خود بدانید.

نگویید کجاست آن طبیعت،دریا، ساحل، جنگل و یک مکان مناسب، بهانه دست خودتان ندهید. ما انسانهای در بهانه تراشی و توجیه کردن خودمان استاد هستیم. پس این بهانه را از دست خود بگیرید البته اگر می‌خواهید زندگی زیبا و درخشانی را برای خود رقم بزنید. اگر می‌خواهید فرد بزرگ، موفق و درخشانی باشید باید اراده کنید و دست به کار شوید. هر چیزی بهایی دارد و بزرگی و موفقیت نیز بهایی.

مأموریت شما

پس مأموریت شما از امروز به مدت یک سال این است.

1- خواسته‌ها و آرزوهای زیبایتان را در ذهن و جلوی دیدگان داشته باشید.

2- هر روز کاری برای رسیدن به آنها انجام دهید.

3- ایمان داشته باشید که آن خواسته‌ها و آرزوهای زیبا و نیکو متعلق به شما هستند.

من مطمئن هستم که کسانی که با تمام قلب خود خواهان تغییرات بزرگ و زیبا هستند و حاضرند بهای آنها را بپردازند موفق می‌شوند. اگر به آگاهی‌های طلایی که در مورد آنها سخن گفتم عمل کنند در جذب خواسته‌ها و آرزوها و رؤیاهای بزرگ زندگی‌شان موفق خواهند شد. پس از آن اتفاقات خوب و موفقیت‌های زیبایشان را با ما به اشتراک خواهند گذاشت.

زمان به سرعت در گذر است

زمان بسیار سریع‌تر از آنچه فکرش را بکنید خواهد گذشت. روزها از پی روزها شتابان هستند. حواسمان به گذر عمر باشد. بیایید تمام توان خود را به کار بگیریم تا موفق شویم. انشاءالله در آخر امسال ما گروه بیدار و درخشانی خواهیم  بود با درخششی الهی گونه، که درخشان شدن و زیبایی‌ زندگیمان را در کنار یکدیگر جشن خواهیم گرفت و انگیزه‌ای خواهیم شد برای افرادی که می‌خواهند درخشان و موفق شوند.

حتماً فایل ویدیویی را مشاهده کنید. منتظر نظرات و همچنین داستان موفقیت‌های درخشان شما  دوستان گرامی هستیم.

در پناه الله عزیز مهرورز، موفق و درخشان باشید.

آرزو نصرتی

 

جذب خواسته ها و آرزوها

دانلود و مشاهده فایل ویدیویی و صوتی

مشاهده و دانلود فایل “جذب خواسته‌ها و آرزوها” ویژه‌ی اعضای سایت می‌باشد. اگر عضو سایت هستید بر روی تصویر کلیک کرده و وارد بخش دانلودها، قسمت آگاهی‌های زیبا شده با وارد کردن ایمیل و شماره موبایل خود فایل را دانلود یا مشاهده خواهید کرد. چنانچه عضو سایت نیستید از قسمت عضویت در منوی فهرست عضو شده و سپس وارد دانلودها شده و فایل را دریافت کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.