دعا کردن و درخواست از خداوند

دعا کردن و درخواست از خداوند آگاهی طلایی پنجم

به نام الله عزیز، دعا کردن و درخواست از خداوند آگاهی طلایی پنجم است که قصد دارم  نکته‌های زیبا و مهمی از آن را با شما به اشتراک بگذارم. به نظر می‌رسد که بسیاری از ما اوقاتی که حالمان خوب نیست، زمان ناخوشی خود یا عزیزانمان، وقتی به مشکل سختی دچار می‌شویم دست به دعا و التماس به سمت خداوند بر می‌آوریم. این طور مواقع از خداوند شفای بیماری، برطرف شدن آن معضل و سختی و برآورده شدن حاجات و خواسته‌هایمان را می‌خواهیم. دعای ما این است ؛ خدایا اون  کسب و کار و یا فلان موقعیت شغلی رو به من بده،  خدایا من ازت می‌خوام اون ماشین رو بهم بدی، خدایا اون خونه رو می‌خوام، خدایا شفام بده یا شفاش بده.

این که ما از خداوند درخواست آن خانه‌ی زیبا، آن کسب و کار موفق،یا آن ماشین را داشته و آرزوهای خود را از الله یکتا بخواهیم و از خدای خود درخواست کنیم و خواسته‌ها و دعاهای شخصی داشته باشیم بسیار هم زیباست. این نکته را هم خوب است بدانیم که فقط خود را به خواسته‌های کوچک محدود نکنیم، بلکه از الله عزیز و رب این جهان بزرگ بخواهیم چون خدای ما بزرگ است. فکر نکنیم که خداوند مانند ما کوچک و محدود است در واقع با خواسته‌های کوچک خود را و خدای خود را کوچک نکنیم. او فرمانروا و رب جهان است، او خالق ماست و خواسته‌های ما را اجابت کرده و خواهد کرد، پس بزرگ بخواهید و برای برآورده شدن خواسته‌ها و آرزوهایتان دعا کنید.

دعا و درخواست از خداوند برای خود و جهان

و اما نکته‌ی قابل تأمل این است که از خداوند نه تنها برای خواسته‌های شخصی خود بلکه برای جهانمان درخواست داشته باشیم. دعا کنیم: خداوندا جهان ما را زیبا و سرشار از صلح بفرما و ما را به راه راست هدایت کن. طلب صلح و آرامش برای زندگی خود و جهان داشته باشیم.

متاسفانه بعضی از ما گاهی نادانسته و از روی عدم آگاهی باعث جذب اتفاقات ناخوشایند در جهان و البته در زندگی خود می‌شویم. از جنگ و زلزله و سیل  می‌گوییم، به دنبال اغتشاش و ناامنی هستیم و گسترش دهنده‌ی آن نازیبایی‌ها می‌شویم. یادمان باشد از هر چه بگوییم همان را به زندگی و جهان خود وارد کرده‌ایم حتی به شوخی. به شوخی و مزاح و یا از سر ناآگاهی در پی ناامنی، اغتشاش  و جنگ هستیم و همان را نیز به زندگی خود وارد خواهیم کرد.

قانون جهان را فراموش نکنیم

کسی چه می‌داند که جنگ چه نازیبایی‌ها و خسارتهایی به بار خواهد آورد.عده‌ای روی مبل خانه‌ی خود لم داده‌اند، آن وقت در همین فضاهای مجازی در مورد جنگ و فتنه‌گری می‌گویند و البته دیگرانی را تشویق به اغتشاش‌گری و آشوب می‌کنند. با همان کلیپ‌های جدی و یا طنز گونه‌ای که منتشر می‌سازند هیزم در خرمن جنگ و نازیبایی در جهان می‌ریزند. و خب این قانون تغییر ناپذیر جهان است نباید آن را فراموش کنیم؛ هر چه که از خود ساطع می‌کنی دریافت خواهی کرد. هر عملی عکس‌العملی دارد و هر چه بدهی دریافت می‌کنی و در نهایت همان نازیبایی‌ها و جنگ‌ها و ناامنی‌ها دامان خودشان را خواهد گرفت.

درخواست صلح، زیبایی و هدایت

بیایید از از الله عزیز درخواست کنیم که ما را به مسیر مستقیم خود هدایت کند، مسیر آرامش‌ها، نعمت‌ها، زیبایی‌ها و شادی‌ها. بیایید از خداوند صلح، دوستی و گسترش مهربانی در دنیا را بخواهیم. برای زیبایی زندگی و جهان خود دعا و درخواست کنیم که خداوند اجابت کننده‌ی درخواست‌هاست. برای داشتن زندگی زیبا و البته جهانی زیبا دعا کردن و درخواست از خداوند را به یاد داشته باشیم و همواره و هر روز برای آن دعا کنیم. و این نکته‌ی  مهم را بدانیم که خود نیز باید در مسیر زیبایی، صلح، شادی، آرامش حرکت کنیم تا همین زیبایی‌ها و نعمت‌ها را فراخوانی، جذب و وارد زندگی‌مان کنیم.

زیبایی‌های زندگی را بخواهید و از آن نیروی برتر طلب همراهی و یاری نمایید. در نهایت سپاسگزاری و شکرگذاری از آن قدرت خالق و فرمانروا را به یاد داشته باشیم. بادا همواره جهانی سرشار از زیبایی، صلح و مهربانی داشته باشیم.

در پناه الله عزیز مهرورز، موفق و درخشان باشید

آرزو نصرتی

دعا کردن و درخواست از خداوند

 

دانلود و مشاهده فایل ویدیویی و صوتی

مشاهده و دانلود فایل “دعا کردن و درخواست از خداوند” ویژه‌ی اعضای سایت می‌باشد. اگر عضو سایت هستید بر روی تصویر کلیک کرده و وارد بخش دانلودها و قسمت آگاهی‌های زیبا شده و با وارد کردن ایمیل و شماره موبایل خود فایل را دانلود یا مشاهده خواهید کرد. چنانچه عضو سایت نیستید از قسمت عضویت در منوی فهرست عضو شده و سپس وارد دانلودها شده و فایل را دریافت کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.