دو نکته و آگاهی مهم برای جذب زیبایی ها

دو نکته و آگاهی مهم برای جذب زیبایی‌ها

به نام الله عزیز، باز هم به زیبایی‌هایی دوست داشتنی و شگفت‌انگیز رسیدیم و قرار است که این زیبایی‌ها را با شما به اشتراک بگذارم. پس بیایید در کنار همدیگر از زیبایی‌هایی که الله عزیز خلق کرده لذت ببریم. چاشنی دیدن این همه شگفتی و زیبایی طبیعی دو نکته و آگاهی بسیار مهم و قابل تأمل است. دو نکته و آگاهی مهم برای جذب زیبایی‌ها که با شما دوستان گرامی در میان خواهم گذاشت. پس چنانچه می‌خواهید این آگاهی‌های مهم را دریافت کنید توصیه می‌کنم حتماً فایل ویدیویی را ببیند و البته با دقت آن را دنبال کنید. سریال زیبایی‌های زندگی در قسمت ششم با آگاهی‌های زیبایی منتظر شماست.

طبیعت هرگز از مسیر طبیعی خود منحرف نمی‌شود. همواره همان طور که باید باشد پیش می‌رود. آن بر نظامی بسیار هوشمند و فوق‌العاده استوار است. طبیعت قوانین خاص خودش را دارد. زیبایی‌های شگفت‌انگیز خودش را دارد. هارمونی و هماهنگی مختص و خود جوش خود که بر اساس آگاهی که در آن جاریست را به نمایش می‌گذارد. نمایشی حیرت‌انگیز و دلنشین که ما را به تحسین وا می‌دارد.

زیبایی ها همه جا هستند

زیبایی‌ها همه جا جاری هستند و این ما هستیم که باید چشمان خود را باز کرده، آنها را دیده و درک کنیم. بدون شک درک کردن این همه قانونمندی، زیبایی و شگفتی سپاسگزاری به همراه خواهد داشت. البته به دنبال آن توجهی که ما را به سمت زیبایی‌های بیشتر هدایت خواهد کرد.

مگر ما چیزی جز زیبایی و شادی از زندگی و جهانمان می‌خواهیم؟ پاسخ من خیر است و می‌دانم که پاسخ شما دوست عزیز که همراه ما شده‌اید برای این که زندگی زیبا و درخشانی را تجربه کنید نیز همین است. پاسخ این است که ما می‌خواهیم زیبا زندگی کنیم و شادمان باشیم. بنابراین برای دستیابی به آن کاری که بر طبق قوانین باید انجام دهیم، توجه و حرکت به سوی زیبایی‌ها و شادی‌هاست.

توجه به زیبایی‌ها برای جذب زیبایی‌ها

توجه به زیبایی تمامی ندارد. البته اگر می‌خواهید که آنها را داشته باشید و بیشتر و بیشتر از آن را تجربه کنید. بارها گفته‌ام که ما برای جذب زیبایی‌ها و آنچه می‌خواهیم چاره‌ای جز توجه کردن به آنها و حرکت کردن در همان راستا نداریم. چاره‌ای جز هم فرکانس شدن با زیبایی نداریم.  این آگاهی بسیار مهمی است که ممکن است بسیاری از ما به سادگی و بی توجهی از کنارش بگذریم. البته باید دانست که این بی‌توجهی جز هزینه‌ای ناخوشایند برای ما نخواهد داشت. این قانون است و قانونمندی این جهان و زندگی ما همیشه اجرا شده و عمل می‌کند. قانون جذب، قانون ارتعاش همیشه کار می‌کنند خواه بخواهید، یا نخواهید، خواه بپذیریم یا نپذیریم.

جذب آنچه دوست دارید

اما اگر می‌خواهید آن چه را دوست دارید به خود و زندگیتان جذب کنید، اگر دوست دارید خواسته‌ها، آرزوها، موفقیت‌ها و زیبایی‌ها را جذب و دریافت کنید باید به این دو آگاهی  که در این ویدیو  و آموزش با شما در میان گذاشته‌ام به شدت توجه داشته باشید. یک قدم از شما و قدمهایی که از جانب کائنات و الله به سمت شما برداشته خواهد شد. پس با آگاه شدن اولین قدم را بردارید

در کنار دیدن زیبایی‌های طبیعت دو آگاهی مهم را با شما به اشتراک خواهم گذاشت و چنانچه به دنبال آگاهی‌های زیبا و متحول کننده هستید حتما این ویدیو و قسمت‌های بعدی که ادامه‌ی این موضوع است را ببینید.

پس با من همراه باشید و بدانید که اتفاقی نیست که شما این جا هستید و آموزش‌ها را دنبال می‌کنید. شما درخواستی برای تغییر و بهبود داشته و دارید و قرار است این جا این اتفاق شگفت‌انگیز بیفتد.قرار است که این جا تغییر و تحولاتی زیبا را در زندگی خود ایجاد کرده و درخشان شوید.

در پناه الله عزیز مهرورز، موفق و درخشان باشید

دو-نکته-و-آگاهی-مهم-برای-جذب-زیبایی-های-زندگی

 

دانلود و مشاهده فایل ویدیویی و صوتی

مشاهده و دانلود فایل “دو نکته و آگاهی مهم برای جذب زیبایی‌ها” ویژه‌ی اعضای سایت می‌باشد. اگر عضو سایت هستید بر روی تصویر کلیک کرده و وارد بخش دانلودها شوید،  قسمت آگاهی‌های زیبا شوید و با وارد کردن ایمیل و شماره موبایل خود فایل را دانلود یا مشاهده خواهید کرد. چنانچه عضو سایت نیستید از قسمت عضویت در منوی فهرست عضو شده و سپس وارد دانلودها شده و فایل را دریافت کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.