تبریک عید نوروز و آگاهی مهم

سال خوب با حال خوب،نق زدن ممنوع

سال خوب با حال خوب،نق زدن ممنوع  آگاهی است که می‌خواهم امروز با شما به اشتراک بگذارم. یه فایل ویدیویی مفصل هم در این مورد برای شما آماده کردم که هم لینکش رو در پایین صفحه گذاشتم و هم از فهرست دانلودها، قسمت آگاهی‌های زیبا می‌تونید به صورت رایگان مشاهده یا دانلود کنید.

سلام دوست و همراه عزیز. قبل از هر چیز عید نوروز، سال جدید و بهار طبیعت رو به شما تبریک عرض می‌کنم و همین طور باز هم تبریک ویژه دارم به مناسبت ماه مبارک رمضان. چه زیباست که امسال بهار معنویت با بهار طبیعت همراه شده. پس قدر بدونیم و حواسمون بهش باشه.

 

خب،همین اول سال قراره چند تا نکته مهم رو با شما اشتراک بگذارم تا بتونیم با هوشیاری، خوشبینی و آگاهی سال جدید رو شروع کنیم. و البته بتونید امسال رو طوری زندگی کنید و بدرخشید که در آخر سال به خودتون افتخار کنید. انشاءالله که این اتفاق هم برای من بیفته و هم برای شما.

یه ارجاع و توصیه مهم براتون دارم

یه ارجاع مهم براتون دارم که توی فایل ویدیویی ازش گفتم و اگر می‌خواهید سال خوب و حال خوب داشته باشید، به آرزوها و خواسته‌هاتون در این سال برسید حتما باید این توصیه و ارجاع رو بهش عمل کنید. همین حالا فایل ویدیویی رو ببین و نکته‌ای که گفتم رو بهش عمل کن.

امسال می‌تونه نقطه‌ی عطف زندگیت باشه

دوست من می‌خوام بهت بگم امسال می‌تونه نقطه‌ی عطف زندگیت باشه، می‌تونه همون سالی باشه که بعدها با احساس خوب و شور و شوق ازش بگی و به خودت افتخار کنی. اما چند تا شرط داره که باید بتونی با تعهد انجامش بدی.

اول این که وقتشه که دست از ای دریغ از پارسال گفتن‌ها برداری. بسیار از ما خیلی از اوقات ای دریغ‌ها و حسرتهای زیادی داریم. برای همین هم تقریباً همیشه موضوعاتی هست که بابتشون حسرت بخوریم و یا حتی خودمونو بابتشون سرزنش کنیم. اما این رفتار و رویه برای بهتر و زیباتر شدن زندگی‌مون کاری از پیش نمی‌بره.

به نظرم دیگه وقتشه که دست به کار بشی و طرحی نو در اندازی، حسرتها رو باید کنار بذاری، سرزنش کردن‌های خودت رو هم همینطور، غم و غصه‌های گذشته رو هم باید بدی دست باد تا اونها رو به جایی ببره که دستشون بهت نرسه. از الله مهربان و عزیز  هم بخوای که دستت رو بگیره و کمکت کنه تا به به آرامش برسی، تا قدر خودت رو بیشتر بدونی، تا ببخشی و رها کنی، شاید هم از او بخوای که بهت فرصت جبران بده و شاید هم بخوای که کمکت کنه تا به خواستهَ‌ها و رؤیاهای بزرگ زندگیت برسی. هر چی که دوست داری می‌تونی از الله مهربان بخوای؛چون او مهربانترین و بزرگترین نیروی این جهانه و البته بهترین دوست و رفیق.

البته اینو هم بگم که همه‌ی ما نیاز به همراهی و یاری الله داریم، نیاز داریم که دستمون رو بگیره و کمکمون کنه تا به خواسته‌ها و آرزوهای تمام ناشدنی‌مون برسیم. نیاز داریم که عشقش رو احساس کنیم تا حال دل و زندگیم‌ون پر از شادی و رضایت بشه.

سال خوب با حال خوب و نق زدن ممنوع

می‌خوام بهت بگم که اگه می‌خوای زندگیت رو تغییر بدی و سال خوب و حال خوب داشته باشی باید دست از نق زدن و گله کردن برداری. به جاش سعی کنی که روی خودت، افکارت، باورها وارتعاشاتت کار کنی.

با افکار مثبت، احساسات مثبت، ارتعاشات مثبت و نتایج مثبت رو برای خودت خلق کن. یادت باشه قانون جذب همیشه دراره کار می‌کنه. برای نتایج مثبت و تجربیات زیبا باید به زیبایی‌ها فکر کنی، این قانونه. باید بتونی که در صلح و هماهنگی باشی هم با خودت و هم با جهانت.

دوست من می‌خوام بهت بگم امسال کمی مهربان‌تر باشیم هم با خودمون و هم با دیگران. نیکخواه و خیرخواه دیگران باشیم و در جای خودمون تمام تلاش‌مون رو داشته باشیم تا هم زندگی خودمون رو زیبا کنیم و هم کمک کنیم تا دیگران زندگی زیباتری داشته باشن و جهانمون به جای بهتری برای زندگی کردن تبدیل بشه به یاری الله.

به روح خودمون رسیدگی داشته باشیم

یه نکته‌ی مهم دیگه هم می‌خوام بهت بگم که خیلی مهمه در مورد رسیدگی به روح و تعادلی هست که باید بعد مادی و معنویت داشته باشه. ما روحی هستیم در کالبد جسمانی، پس باید به این روح هم توجه داشته باشیم ، تا حال زندگی و دلمون خوب و زیبا باشه. روح عزیز و دوست داشتنی تو هم جزئی انکار ناپذیر و نامیرا از تو است. در واقع من واقعی ما همون روح  الهی گونه، بزرگ و باعظمت ماست. پس با عشق و توجه بهش بپرداز و باید که هواشو داشته باشیم. آگاهی حقیقی رو درک کنیم.

فرصت فرصت بسیار مناسبی پیش اومده. ماه عزیزی رسیده، شما و من مهمان الله هستیم و در این ضیافت دعوتیم، توی این مهمانی اتفاقات شگفت‌انگیزی قراره رخ بده، قراره خالص و درخشان بشیم، قراره رشد کنی و بزرگ بشی… پس بزرگ شو و الهی گونه بدرخش…

مهمه توصیه می کنم حتما انجامش بدی

اول این که حتما فایل ویدیویی رو ببین چون مفصل‌تر در مورد نکته‌های مهم صحبت کردم و آگاهی‌های خوب و مفیدی داره. دوم این که  کتاب راز روزه داری و قانون جذب رو هم توصیه می‌کنم تهیه کنی و با دقت و توجه بخونیش و در اون تعمق و اندیشه کنی. آگاهی‌های بسیار جذاب و مهمی داره، پس از دستش نده.

سال خوب با حال خوب، نق زدن ممنوع

دانلود و مشاهده فایل ویدیویی و صوتی

مشاهده و دانلود فایل “سال خوب با حال خوب، نق زدن ممنوع” ویژه‌ی اعضای سایت می‌باشد. اگر عضو سایت هستید بر روی تصویر کلیک کرده و وارد بخش دانلودها شوید، با وارد کردن ایمیل و شماره موبایل خود فایل را دانلود یا مشاهده خواهید کرد. چنانچه عضو سایت نیستید از قسمت عضویت در منوی فهرست عضو شده و سپس وارد دانلودها شده و فایل را دریافت کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.