آگاهی مهم دوم برای جذب زیبایی

سریال زیبایی‌های زندگی قسمت هفتم(آگاهی مهم دوم برای جذب زیبایی‌ و آگاهی)

به نام الله عزیز،در ادامه سریال زیبایی‌های زندگی به قسمت هفتم( قسمت دوم دو اگاهی مهم برای جذب زیبایی‌)رسیدیم. باز هم و باز هم صحبت از جذب زیبایی‌ و آگاهی‌. این موضوع مهمی است که دوست دارم با شما دوستان و همراهان عزیز به اشتراک بگذارم. این بار از آگاهی مهم و جذابی برایتان خواهم گفت که مطمئنم برایتان عجیب و البته جذاب خواهد بود. این آگاهی ناب و فوق‌العاده را با دل و جان از من بشنوید و بدانید که جهان چقدر مشتاقانه شما را همراهی می‌کند. پس لطفا با دقت فایل ویدیویی را ببینید و این آگاهی مهم و ارزشمند را دریافت کنید.

داستان جذب زیبایی و آگاهی چیست؟

تقریباً همیشه سعی من بر این بوده و هست که دانسته‌ها و آگاهی‌هایی که دریافت کرده و البته تجربیاتی که باعث رشد فردی و معنوی من شده را با دیگران به اشتراک بگذارم. چون نه تنها عقیده دارم که که این امری معنوی، الهی گونه و زیباست بلکه معتقدم این کار باعث رشد شخصی و معنوی خود من نیز خواهد شد. داستان همان قانونمندی جهان است. یا این که هر چه کنی به خود کنی، گر همه نیک و بد کنی.قانون عمل و عکس‌العمل و قانون جذب همیشه بیدارند و در کار. بنابراین ما هم باید هوشیار باشیم و بدانیم که در این جهان هوشمند و قانونمند نمی‌شود دلخوش به شایدها و شانس‌ها و دری به تخته خوردن‌ها بود. بلکه خود باید خالق زیبایی‌ها باشیم.

خواسته‌ی شما هر چه که باشد، چه جذب زیبایی و آگاهی و چه جذب موفقیت شغلی، چه جذب سفر مورد علاقه‌تان یا حتی جذب گوشی موبایل مورد علاقه‌تان همه و همه را می‌توانید به دست بیاورید. و البته نکته‌ی بسیار دوست داشتنی آن این است که همه‌ی این خواسته‌ها و آرزوها نیز شما را طالب و مشتاقند. و این شگفت‌انگیز است.

هر چه کنی به خود کنی

چنانچه من باعث بهتر و زیباتر شدن زندگی حتی یک نفر دیگر هم شوم بدانید که این کار بر روی تمام جهان اثر خواهد گذاشت. نه تنها یک فرد بلکه دنیایی دستخوش تغییرات زیبا خواهد شد. و همان طور که همیشه گفته‌ام و هدفم را از به تصویر کشیدن سریال زیبایی‌های زندگی بیان کرده‌ام، می‌دانم که مأموریت بسیار مهم روزی آن قدر درخشان خواهد شد و البته تأثیرگذار که شاید همین حالا در تصور خود من نیز نگنجد. آن گاه که این اتفاق بیفتد نه تنها در راستای رسالتم موفق شده‌ام بلکه می‌دانم الله عزیز نیز به خاطر این اتفاق زیبا و الهی گونه خشنود خواهد شد.

هر چه کنی به خود کنی قانون این جهان است. اگر من باعث گسترش زیبایی‌ها شوم زندگی خود من نیز زیباتر خواهد شد. اگر من به فردی کمک کنم تا بهتر و البته آگاه‌تر شود خود من نیز بهتر و آگاه‌تر خواهم شد.

همراهی و یاری کائنات به اذن الله در جذب زیبایی و آگاهی

به همان نسبت که من برای به اشتراک گذاشتن آگاهی‌های زیبایی که دریافت می‌کنم مشتاقم، می‌دانم که کائنات به اذن الله و بر اساس قوانین و برنامه‌ریزی‌هایی الهی گونه مشتاق است تا مرا یاری دهند. این یاری و همراهی شگفت‌انگیز را به حقیقت من دیده و دریافت کرده‌ام. همان طور که در این ویدیو و سایر ویدیوها دیده و یا خواهید دید متوجه خواهید شد که آن چه می‌گویم اتفاق افتاده و شما نیز به این همراهی خواهید رسید.

وقتی من به دنبال  جذب زیبایی‌ و آگاهی و  البته قدردانی کردن از آن هستم، کائنات نیز به دنبال نشان دادن زیبایی‌ها و آگاهی‌ها به من خواهد بود. این کشش دو طرفه است. برای همین است که آن پرنده، آن ابر، آن سنجاقک را می‌بینم و صدایشان را می‌شنوم که می‌گویند، ما را نیز در این مأموریت زیبا و الهی گونه شریک کن، من می‌خواهم در نشان دادن این زیبایی‌ها شریک و سهیم باشم. برای همین است که می‌آیند و همراه من می‌شوند تا دست در دست یکدیگر دنیا را به زیبایی به نمایش بگذاریم و قدرت و زیبایی‌الله عزیز را به تصویر بکشیم. و این فوق‌العاده شگفت‌انگیز است.

شما فردی اثر گذار هستید 

من مطمئن هستم که شما دوست عزیز که که همراه جمع بیدار، هوشیار و درخشان ما شده‌اید به آگاهی حقیقی خواهید رسید و وجودتان به درخشش خواهد نشست. اگر همراه ما شده و به خانواده درخشان ما پیوسته‌اید می‌توانید زیبایی‌های زندگی خود، تجربیات موفقیت‌آمیز و انگیزه دهنده‌ی خود را با ما به اشتراک بگذارید تا انرژی مثبت و زیبای شما نیز تغییرات زیبایی را در زندگی یک فرد دیگر و مهربانی که به دنبال شنیدن و یا خواندن آنهاست  انگیزه و اشتیاقی بگیرد اجیاد خواهد کرد. شما امید و شتیاق را در دلی زنده کرده‌اید واین یعنی شما در زیباتر ساختن دنیا به شدت اثر گذار شده‌اید و مطمئن باشید که  این زیبایی با قدرت و شدت بیشتری به زندگی خودتان بر خواهد گشت. این را همواره به یاد داشته باشید که شما بسیار اثر گذار و مهم هستید.

در پناه الله عزیز مهروز، موفق و درخشان باشید.

آرزو نصرتی

جذب زیبایی و آگاهی

دانلود و مشاهده فایل ویدیویی و صوتی

مشاهده و دانلود فایل ” آگاهی مهم دوم برای جذب زیبایی‌ و آگاهی” ویژه‌ی اعضای سایت می‌باشد. اگر عضو سایت هستید بر روی تصویر کلیک کرده و وارد بخش دانلودها شوید، با وارد کردن ایمیل و شماره موبایل خود فایل را دانلود یا مشاهده خواهید کرد. چنانچه عضو سایت نیستید از قسمت عضویت در منوی فهرست عضو شده و سپس وارد دانلودها شده و فایل را دریافت کنید.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.