سپاسگزاری کنید آگاهی طلایی4.

سپاسگزاری کنید تا جاذب نعمت‌ها و زیبایی‌های بیشتر باشید

به نام الله مهربان

سپاسگزاری کنید تا جاذب نعمت‌ها و زیبایی‌های بیشتر باشید؛این آگاهیٍ طلاییٍ چهارم و بسیار مهم بعدی از 7 آگاهی طلایی که می‌خواهم با شما دوستان و همراهان گرامی به اشتراک بگذارم. احتمالا در مورد شکرگزاری بسیار شنیده‌اید. ممکن است شنیدن یک سری از کلمات، جملات و یا تکرار شنیده‌ها و دیده‌ها اهمیت آنها را در نظرمان کم رنگ کند.  بله همان طور که گفتم گاهی اوقات تکرار یک سری از اتفاقات و یا موضوعاتی که با آنها از کودکی بزرگ می‌شویم،موجب عادی شدن آن خواهد شد و زمانی که برای ما عادی شود کمتر در مورد آن مسائل به تعمق می‌نشینیم و این جاست که آگاهی‌های ژرف و نکات مهم را  دریافت نخواهیم کرد. بنابراین لازم است که گاهی دوباره به نظام باورها، نگرشها، الگوها و آنچه در زندگی آموخته‌ایم و یا حتی برایمان عادی شده است نگاهی بیندازیم و آنها را پالایش کنیم.

اهمیت شکرگزاری

می‌خواهم از اهمیت شکرگزاری بگویم. همان چیزی که بزرگترهای ما برایمان گفته‌اند و ما شاید اصل مطلب را نگرفته باشیم. به ظاهر انجامش  هم می‌دهیم اما ژرفا و معنا ندارد. برای همین طوطی وار از کنارش رد شده و یا فقط ادای دینی می‌کنیم.

خداوند در قرآن می‌فرمایند:” “وَإِذ تَأَذَّنَ رَبُّكُم لَئِن شَكَرتُم لَأَزيدَنَّكُم. و هنگامی که پرودگارتان اعلام کرد اگر سپاسگزاری کنید قطعاً بر شما می‌افزایم” این همان نکته‌ی به ظاهر ساده اما بسیار مهم است. بسیاری از ما از کنار آگاهی‌های به ظاهر ساده و اما مهم می‌گذریم و ادراک کوتاه و ضعیفی از آنها داریم. در نتیجه از فهم قوانین قدرتمند جهان دور شده و ناآگاهی و عواقب ناخوشایند آن همان نتیجه‌ای است که به دست می‌آوریم.

سپاسگزاری و جذب نعمت‌های بیشتر

قانون قدرتمند الهی این است که هر چه شما سپاسگزارتر باشید به همان نسبت جاذب و دریافت کننده‌ی نعمت‌ها، فراوانی‌ها و زیبایی‌های بیشتر خواهید شد. اگر از بابت سلامتی خود شاکر و قدردان الله باشید،  سلامتی بیشتر و پایدارتر خواهید داشت. چنانچه بابت شادی‌ها و زیبایی‌های زندگیتان سپاسگزار باشید شادی‌ها و زیبایی‌های بیشتر را تجربه خواهید کرد. این قانون جهان است.

بنده‌ای که شاکر است و از خداوند بابت داشته‌ها و نعمت‌هایش شکرگزاری می‌کند، الله بر فرشتگانش امر می‌کند که بروید و به این بنده‌ی شاکر که به این خرد رسیده که بابت داشته‌هایش سپاسگزار باشد بیشتر ببخشید. این یعنی که این بنده مرا دریافته، قانون جهان را دریافته و فروتن است پس لیاقت دریافت نعمت‌های ببشتر را دارد. پس تمام کیهان و ابر و باد و مه و خورشید و فلک در کار خواهند شد تا نعمت‌ها و فراوانی‌های بیشتر را به سمت انسان سپاسگزار هدایت کنند و به او برسانند.

شکرگذاری از سلامتی که دارید باعث جذب سلامتی بیشتر خواهد شد. شکرگذاری بابت داشته و ثروتی که دارید باعث جذب ثروت و فراوانی بیشتر خواهد شد. بابت هر آنچه که دارید اگر سپاسگزار باشید آن را بزرگتر و بیشتر به دست خواهید آورد. این قانونمندی الهی است. قانون جذب  و ارتعاش  این جا هم در کار است و عمل می‌کند.

سپاسگزاری یکی از قدرتمندترین فرکانس‌ها

یکی از قدرتمندترین فرکانس‌های موجود در جهان فرکانس سپاسگزاری‌ست. این فرکانس آن قدر قدرتمند است که انرژی‌های هم جنس خود که از جنس مثبت‌ها و زیبایی‌هاست را با قدرت جذب و به سمت خود فراخوانی می‌کند. و در نهایت با قدرت به سمت منبع ارسال کننده‌ی خود باز می‌گرداند. هر انرژی ساطع شده از شما با هر نوع فرکانس و ارتعاش وارد کائنات شده و بر اساس سیستم و قانونمندی قرار داده شده از جانب خالقٍ این جهان دوباره به خودتان برمی‌گردد. پس زمانی که بابت داشته‌هایتان با خوشحالی قدردانی می‌کنید این نوع انرژی به صورت اتفاقات و تجربیات زیبا و خوشحال کننده به خودتان باز می‌گردد. شما خوشحال‌تر خواهید شد تا سپاسگزارتر شوید و این دور تسلسل ادامه خواهد یافت.

سپاسگزاری وجود و زندگی ما را درخشان و سرشار از نیکی و برکت خواهد ساخت. هر چه سپاسگزارتر باشید، بیشتر دریافت خواهید کرد پس از خالق نعمت‌ها و زیبایی‌ها شکرگزاری کنید تا رشد کنید و درخشان شوید.

در پناه الله عزیز مهرورز، موفق و درخشان باشید

آرزو نصرتی

 

سپاسگزاری کنید آگاهی طلایی4.

دانلود و مشاهده فایل ویدیویی و صوتی

مشاهده و دانلود فایل “سپاسگزاری کنید تا جاذب نعمت‌ها و زیبایی‌های بیشتر باشید” ویژه‌ی اعضای سایت می‌باشد. اگر عضو سایت هستید بر روی تصویر کلیک کرده و وارد بخش دانلودها،  قسمت آگاهی‌های زیبا شده و با وارد کردن ایمیل و شماره موبایل خود فایل را دانلود یا مشاهده خواهید کرد. چنانچه عضو سایت نیستید از قسمت عضویت در منوی فهرست عضو شده و سپس وارد دانلودها شده و فایل را دریافت کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.