سریال زیبایی‌های زندگی قسمت 10|فرکانس ارتعاشی من، سنجاقک و بلبل

فرکانس ارتعاشی من، سنجاقک و بلبل|سریال زیبایی‌های زندگی قسمت 10

به نام الله عزیز. فرکانس ارتعاشی من، سنجاقک و بلبل داستان و آگاهی که امروز و در قسمت دهم سریال زیبایی‌های زندگی می‌خواهم با شما به اشتراک بگذارم . در ادامه‌ی انجام مأموریت ثبت و ضبط سریال زیبایی‌های زندگی به داستان ارتعاش و فرکانس رسیدیم. البته در این فایل ویدیویی از هم فرکانسی صحبت کرده‌ام. این آگاهی بسیار مهمی است که بنا شده در این زمان از آن بگویم.

آگاهی که باید در این زمان به آن توجه کنیم

بارها گفته‌ام که من به صورت بداهه و در لحظه بر طبق الهامی که بر قلبم وارد می‌شود و البته آن چه که بر ذهن و زبانم جاری می‌شود صحبت می‌کنم، و فایل‌های آموزشی را ضبظ می‌کنم. باز هم گفته‌ام که سریال زیبایی‌های زندگی نه تنها زیبایی‌ها را به تصویر کشیده و با شما به اشتراک می‌گذارد بلکه همراه با آن از آگاهی‌های مهم و ارزشمندی که در همان لحظه بر ذهن و زبانم جاری شده می‌گویم. این هم برای من و هم برای شماست. پس هیچ چیز اتفاقی وجود ندارد.

همه چیز همان است که باید باشد، اتقاق بیفتد و گفته شود. همان چیزی که خود من باید به آن توجه کنم و شما آن را بشنوید، ببینید و درک کنید. البته این ما هستیم که با در خواست‌ها و طلبِ خود آن را جذب و به سوی خودمان فرا خوانی می‌کنیم. شاید بهتر است بگویم که به سمت آن هدایت می‌شویم به اذن الله و توسط کائنات الهی.

فرکانس ارتعاشی و درخواست شما در لحظه

موضوع ارتعاش و فرکانس و البته در پی آن قانون جذب را در گذشته و البته در کتابها به صورت بسیار مفصل نوشته و یا در فایل های دیگر توضیح داده‌ام. بنابراین اکنون وارد جزئیات آن نمی‌شوم. اما آن چیزی که می‌خواهم به آن بپردازم و توجه شما را به آن معطوف کنم این نکته‌ی مهم است که فرکانس ارتعاشی من و شما تعیین کننده‌ی تجربیات و موقعیت‌هایی می‌شود که با آن رو به رو شده و آنها را تجربه می‌کنیم. این تجربه کردن ممکن است به صورت قرار گرفتن در یک مکان خاص باشد. بودن در یک طبیعت زیبا، برخورد با افرادی که ممکن است انرژی مثبت یا منفی داشته باشند، اتفاق افتادن یک رویدادی که باعث خوشحالی یا ناراحتی ما می‌شود.

همه و همه به فرکانس ارتعاشی و توجه ما بر می‌گردد. آگاهی از این که با فرکانس افکار، احساسات و در حقیقت ارتعاشات خود در حال خلق کردن تجربیات خود هستید و آگاهی از قانون فرکانس و ارتعاش بسیار مهم است.

این که در این لحظه چه افکار، احساسات و درخواستی دارید کیفیت فرکانسی شما را تعیین می‌کند. موضوع جالب این است که فرکانس ارتعاشی محیط و مکانی که در آن هستید نیز با فرکانس ارتعاشی شما همخوانی دارد.ما به جاهایی جذب و هدایت می‌شویم که با ما هم ارتعاش و فرکانس هستند. 

فرکانس ارتعاشی من، سنجاقک و بلبل

در این فایل ویدیوی خواهید دید که من با چه چیزهایی رو به رو شدم. به چه چیزهایی توجه کردم؟ و چه زیبای‌‌های را دیدم و از اعماق وجودم از دیدن آنها لذت بردم. فرکانس ارتعاشی من و آن طبیعتی که به دلربایی تمام خودش را برای من به نمایش می‌گذاشت در آن زمان یکی بود. برای همین از یکی بودن و درک زیبایی آن مکان و هر چه در آن  بود به وجد آمده و ذوق زده شده بودم. این قانونِ هم فرکانسی است.

هدایت من به آن جا به خواست و طلب من بود. من به دنبال زیبایی‌ها و لذت بردن از آن و البته انجام مأموریتم بودم؛ بنابراین به آن جا هدایت شدم. موضوع هدایت شدن نیز بسیار مفصل است. و حتماً در فرصتی مناسب که به من گفته می‌شود در مورد آن بگویم به آن می‌پردازم.

زیبایی‌هایی که آنجا دیدم

من گلهایی زیبا دیدم، درختانی پر داستان و دوست داشتنی، سنجاقکی که دوست داشت سرزندگی و زیبایی خود را برایم عیان کند و بلبلی که مدام از خودش به خوش آوازی تمام  برایم حکایت می‌کرد. انگار همه چیز می‌خواست من را مجذوب خود کند. حتی آن گِل‌های خشکی که زیر پاهایم نوای ترق ترقِ دل‌انگیزی از شوق کودکانه را تداعی می‌کردند. در لحظه زندگی کردن پروانه، پرنده، سنجاقک و مورچه را دیدم و هوشیار شدم. البته کمی هم به حالشان غبطه خوردم که آنها چنین هستند و ما نیستیم. از آرامش و اقتدار کوه لذت بردم.  شای و سرور علف‌ها را درک کردم، همه را دیدم و مشعوف شدم.مأموریتم را انجام داده و داستان را برای شما که به دنبال همین زیبایی‌ها و شگفتی‌ها هستید به تصویر کشیده و ثبت کردم.

در نهایت شنیدن کی بود مانند دیدن، باید خودتان این زیبایی‌ها را در فایل ویدیویی ببینید و پیامهای مهم را دریافت کنید.امیدوارم که آن زیبایی‌های دل‌انگیز را دیده و لذت ببرید. در نهایت شاکر و سپاسگزار از  الله عزیز و خالق این همه زیبایی و شگفتی باشیم.

در پناه الله عزیز مهرورز، موفق و درخشان باشید

آرزو نصرتی

فرکانس ارتعاشی من، سنجاقک، بلبل| سریال زیبایی های زندگی قسمت 10

دانلود و مشاهده فایل ویدیویی

مشاهده و دانلود فایل ” فرکانس ارتعاشی من، سنجاقک و بلبل|سریال زیبایی‌های زندگی قسمت 10 ” ویژه‌ی اعضای سایت می‌باشد. اگر عضو سایت هستید بر روی تصویر کلیک کرده و وارد بخش دانلودها شوید، با وارد کردن ایمیل و شماره موبایل خود فایل را دانلود یا مشاهده خواهید کرد. چنانچه عضو سایت نیستید از قسمت عضویت در منوی فهرست عضو شده و سپس وارد دانلودها شده و فایل را دریافت کنید.

 

 

 

 

 

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.