قانون جذب تنها قانون جهان نیست

قانون جذب تنها قانون جهان نیست

آری، قانون جذب تنها قانون جهان نیست و قصد دارم در این  مقاله به این موضوع بپردازم.

در حقیقت شما برای درک درست و در نهایت استفاده‌ی بهتر از قانون جذب  آنچه که باید بدانید این است که قانون جذب تنها قانون جهان نیست و  قوانین دیگری نیز وجود دارند، و برای اینکه بتوانید بهتر و زیباتر زندگی کنید آن قوانین را نیز باید درک کرده و ساز و کار قانونمندی جهان را دریابید.

خداوند مهربان و یکتا قوانین قدرتمند، دقیق و حساب شده‌ی دیگری را نیز قرار داده تا بتوانیم به وسیله‌ی کشف این قوانین و بهره بردن از آنها یک زندگی سرشار از آرامش، زیبایی، شادی، موفقیت و سعادتمندی داشته  و همواره شکرگزار خالق بی‌همتای قوانین باشیم.

 

ارتباط قوانین دیگر با قانون جذب

یکی از مهم‌ترین چیزهایی که باید در رابطه با درک و آگاهی از نظام هوشمند این جهان بدانیم این است که همه‌ی قوانین شگفت‌انگیز و قدرتمند زندگی ما به هم مرتبط  هستند. هرگز فکر نکنید که مثلاً قانون جذب با قانون عمل و عکس‌العمل و با قانون نسبیت یا کاشت و برداشت،یا با قوانین فیزیک کوانتوم و صدها قوانین فیزیک و ریاضی دیگری که شناخته شده‌اند و حتی ناشناخته مانده‌اند، ارتباطی با یکدیگر ندارند.

ما در دنیایی زندگی می‌کنیم که در ابتدا از یک چیز بوده و در نهایت هم به همان چیز واحد یا همان نیروی برتر رسیده و ختم می‌شود. هیچ انفصالی در کار نیست چرا که همه چیز از یک منبع خلق شده‌. یکی بودن منشأ همان است که در همه جا جریان دارد. آن نیرو و انرژی مقدس که در جوهره‌ی تک تک موجودات و ذرات هستی جاریست.  هر اندیشه، رفتار، حرکت و کنشی بر جهان و بر زندگی ما اثر گذاشته و واکنشی را به همراه خواهد داشت.

شما به موضوعی می‌اندیشید و تمرکز می‌کنید و به واسطه‌ی قانون جذب اتفاق و شرایطی در زندگی شما رخ خواهد داد و تجربه می‌کنید. ما مسئول زندگی خود هستیم، اما جدا از جهان خود نیستیم. هر کاری که انجام دهیم به خود ما باز خواهد گشت، این قانون است.

شما درس‌هایتان را خوب نمی‌خوانید و در امتحان قبول نمی‌شوید، در آن ترم مشروط شده؛ اعصابتان به هم می‌ریزد، به خاطر ناراحتی و پریشانی که به واسطه‌‌ی مشکلتان پیش آمده با دوستتان بد خلقی می‌کنید، او را می‌رنجانید و با اعصاب خراب‌تر به خانه می‌روید.

خانواده درگیر این اتفاق ناخوشایند شما شده، والدینتان نگران وضعیت شما خواهند شد و اوضاع ناخوشایندی در خانه ایجاد می‌شود. مشکل شما ذهن اعضای خانواده را به خود مشغول داشته و تنش ایجاد می‌کند و خود این تنش ممکن است به بگو مگوی والدین شما منجر شده و سبب دلخوریشان نسبت به هم دیگر گردد. آن گاه  شما ناراحت‌تر می‌شوید و حتی امکان دارد به این نتیجه برسید که دیگر دوست ندارید درس بخوانید و ترک تحصیل کنید. یکی دو سال بعد برای پیدا کردن شغل، برای تشکیل خانواده و برای داشتن یک زندگی خوب و زیبا دچار مشکل می‌شوید و همه‌ی این‌ها می‌دانید از کجا شروع شد؟ از همان جایی که شما سهل انگاری کردید و درک نکردید که یک رفتار، یک تصمیم و یک فکر و اندیشه شما می‌تواند بر روی تمام زندگی خودتان و اطرافیانتان تأثیر بگذارد.

 

ارتباط کارهای شما با آرزوهایتان

هر کاری که انجام می‌دهید به صورتِی مستقیم با آن رو به رو خواهید شد. عمل از نیت و اندیشه است. اگر اندیشه و نیت خوبی داشته باشید، یعنی انرژی موزون و مثبت به جهان فرستاده‌اید. این انرژی و فرکانس مثبت اتفاقات و شرایط مثبت که همان آرزوها و خواسته‌هایتان هستند را وارد زندگی شما خواهد کرد. کارهای نیک شما راههای ورود نیکی‌های بیشتر را به زندگیتان می‌گشاید.بر عکس این قضیه نیز صادق است. 

شما در زندگی‌تان آبروی کسی را می‌برید یا مدام از این آن غیبت می‌کنید و بعد می‌خواهید به وسیله‌ی قانون جذب هدف و آرزویی برای شما محقق شود. آن وقت هرچه سعی می‌کنید تمرکز کنید نمی‌توانید، هر چه تجسم می‌کنید به نتیجه و هدف دلخواهتان نمی‌رسید. شاید خودتان هم ندانید که چرا چنین است.

اما حقیقت این است که تا وقتی که همه‌‌ی درس‌هایتان را خوب نخوانید و با قبولی پشت سر نگذارید مدرک تحصیلی و قبولی به شما نخواهند داد.  در مورد قانون جذب هم همین طور است. اگر شما همه‌ی قوانین را ندانید و درک نکنید و یا از روی عمد یا ناآگاهی یکی از آنها را دور بزنید یا تخلف کنید باید بهایش را بپردازید و عواقبش را تجربه خواهید کرد.

 

هر عمل شما عکس‌العملی دارد. هر چه بفرستید دریافت می‌کنید. اندیشه‌های  ناصواب و کارهای ناخوب ارتباط نزدیکی با جذب آرزوهایتان دارند؛ آنها مانع محقق شدن آرزوها و رؤیاهایتان خواهند شد.

خداوند همه چیز را به درستی و به بهترین نحو قرار داده. دنیای ما دنیای تک‌روی و یک سویه و تک قانونه نیست. اصول و قواعد بسیاری هستند که باید همواره مد نظر داشته باشیم. من در کتاب آفرینش آرزوهایت را آغاز کن در مورد قوانین قدرتمندی که برای داشتن یک زندگی رو به رشد و زیبا باید آنها را درک کرد به طور مفصل نوشته‌ام.

درست است که قانون جذب یکی از قدرتمندترین قوانین زندگی ماست و می‌توانیم به وسیله‌ی این قانون شگفت‌انگیز آنچه دلخواهمان است را خلق کنیم اما تبصره‌ها و قوانین هم راستای دیگر را هم باید رعایت کنیم تا بتوانیم از این موهبت الهی به بهترین نحو برای سعادتمندی و موفقیت خود بهره ببریم.

در پناه الله مهربان، مهرورز، موفق و ماندگار باشید

نویسنده : آرزو نصرتی

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.