قانون جذب و سلامتی

قانون جذب و سلامتی(آموزش قانون جذب)

قانون جذب و سلامتی در ادامه‌ی سلسه مقالات آموزش قانون جذب  به آن پرداخته‌ایم.

باید بدانید قانون جذب علاوه بر اینکه می‌تواند شما را به هدفهای کوچک و بزرگی که برای خودتان تعیین می‌کنید برساند و موفقیت، شادی و کامیابی نصیبتان کند، برای به دست آوردن و داشتن سلامتی نیز می‌توانید از این قانون شگفت‌انگیز استفاده کنید. در حقیقت افکار، باورها و ارتعاشات شما بر روی سلامتی جسمی و روحی شما اثری ملموس و مستقیم دارد.

اهمیت سلامتی و تندرستی

سلامتی و تندرستی یکی از بزرگترین نعمت‌هایی است که هر شخصی می‌تواند داشته باشد. متأسفانه ما تا زمانی که این نعمت بزرگ را داریم به ارزش و اهمیت آن پی نمی‌بریم.

معمولاً تا سالم هستیم یادمان نمی‌آید که باید بابت داشتن سلامتی خود شکر گزار باشیم و به حفظ آن توجه کنیم.  زمانی که بیماری به سراغمان می‌آید و یا سرو کارمان به دارو و درمان می‌افتد تازه متوجه می‌شویم که چه نعمتی را از دست داده‌ایم. آنگاه حاضریم برای به دست آوردنش هر کاری کنیم. در آن لحظات هیچ چیز جز سلامتی نمی‌خواهیم. علی‌الخصوص اگر خدای ناکرده بیماری دردناک و سختی داشته باشیم.

سلامتی و تندرستی کیفیت طبیعی و واقعی بدن ما و سلول‌های ماست.  آفرینش ما به طور ذاتی و طبیعی کامل و بر پایه‌ی سلامتی، توازن، قدرت، شادابی و نیکویی است. بیماری‌ها نتیجه غیر طبیعی بودن و خارج از هماهنگی جسم روح و روان ماست. این ما هستیم که بیماری‌ها را در جسم خود به وجود می‌آوریم.

داستان‌های بیماری‌تان را رها کنید

شاید کسانی را دیده باشید که اغلب از بیمار بودنشان گله‌مندند و از آن حرف می‌زنند. این افراد تا به کسی می‌رسند داستان دارند. داستان‌های بی‌خوابی‌های وحشتناک، سردرد، از کار افتادن کبدشان و غیره. اگر خدای ناکرده شما بگویید: سرما خورده‌ام. آن‌ها ساعت‌ها می‌توانند از انواع بیماری‌هایی که از دوران کودکی تا بحال داشته‌اند بگویند.
می‌دانید که طبق قانون جذب به هر چه که بیشتر فکر، تمرکز و توجه کنید، از هرچه بیشتر حرف بزنید و باورتان هر چه که باشد همان را جذب و وارد زندگی‌تان می‌کنید. این قانون ا ست.

اگر می‌خواهید سلامتی خود را به دست بیاورید داستان‌های بیماری خود را رها کنید. افکار سالم داشته باشید تا سالم شوید.

اگر به سلامتی، انرژی و شادابی فکر کنید سلامتی و انرژی بیشتر خواهید داشت. اگر به ثروت و موفقیت و آرامش فکر کنید همین‌ها را تجربه خواهید کرد.

خطر رسانه در سلامتی جامعه

جای بسی تأسف است که رسانه‌های ما علی‌الخصوص رسانه‌های تصویری که تأثیر گسترده و زیادی بر جامعه و باورهای افراد دارند به شدت انواع و اقسام بیماری‌ها را به خورد افکار مردم می‌دهند.

به جرأت می‌توانم بگویم  95 درصد فیلم‌ها و سریال‌های پخش شده یک بیماری خاص را در خود دارند. یکی از شبکه‌ها از بیماری سرطان می‌گوید، شبکه دیگر ام‌اس، شبکه بعد یک نوع ویروس ناشناخته وحشتناک که مردمی را به کشتن می‌دهد تا بلکه دو نفرِ باقی مانده بتوانند جلوی بیماری را بگیرند و جهان را نجات دهند. آدم جرأت فیلم دیدن هم ندارد.

آری مردم این فیلم‌ها را می‌بینند و ترس و توهم در ذهنشان خانه می‌کند؛ مبادا که خودشان به آن بیماریها مبتلا شوند. اخبار هم که شکر خدا خبر خوب ندارد. فلان کشور یا فلان شهر بمباران شد و صدها نفر کشته شدند. فلان تعداد بر اثر بیماری‌های جدید و خطرناک از بین رفته‌اند، فلان جنایت در فلان شهر دنیا رخ داد و الی آخر؛ و بازهم مردم تمام فکر و  ذهنشان را بیماری، مرگ و جنایت اشغال می‌کند.

به شدت توصیه می‌کنم اخبار نبینید، و فیلم‌های درام ، جنایی و حزن‌آور نگاه نکنید.

نمونه‌های افرادی که دچار توهم بیماری هستند و به این ترتیب برای خودشان مشکلات و بیماری‌ها به وجود می‌آورند بسیارند. این توهم بیمار گونه را  آنچه می‌بینیم و می‌شنویم به ما القاء می‌کنند.
شکی نیست که آنچه می‌بینید و می‌شنوید با قدرت تمام روی باورهای شما تأثیر می‌گذارد. حتی به طور ناخودآگاه. خودتان شاید متوجه این افکار و تأثیرات عمیق و قدرتمند آنها نباشید. اگر می‌خواهید سالم بمانید مراقب افکارتان باشید. به چیزهای نیکو و خوب فکر کنید تا چیزهای نیکو و خوب را جذب کنید. اگر مدام به بیماری‌ها فکر کنید و دور و بر بیماری بچرخید دیر یا زود خودتان نیز بیمار می‌شوید.

مهمترین کاری که باید برای سلامتی خود انجام دهیم

مهمترین کار این است که به سلامتی و خواسته‌های زیبا و نیکوی خود فکر کنیم تا آنها را به زندگی خود دعوت کنیم.
در یک کلام سالم فکر کنید تا سالم زندگی کنید.

خبر خوب این است که اگر خدای ناکرده بیمار و ناخوش هستید می‌توانید به کمک قانون جذب سلامتی‌تان را دوباره به دست آورید. کافی است توجه و تمرکزتان را بر روی سلامتی و افکار مثبت و سالم ببرید.

شاد باشید، بخندید و باورهای خوب و قدرت دهنده بسازید. شاد بودن ما بسیار مهم است. چرا که به سلامتی طبیعی بدن و نیز به جذب سلامتی و شادیهای بیشتر کمک می‌کند.

در کتاب شادی و خوشبختی از آن شماست در مورد خنده و سلامتی بیشتر توضیح داده‌ام. حق طبیعی شماست که سلامت و سعادتمند باشید. پس مراقب افکارتان باشید.

خداوند برای مخلوق برترش ناخوبی نمی‌خواهد. خداوند دوست دارد که شما در سلامتی و صحت و شادمانی باشید. اگر مشکلی هست در درون خودمان باید کند و کاو کنیم تا بتوانیم آن را حل کنیم. گاهی اوقات ممکن است یک بیماری هشداری برای تغییر باورها، و راه و روش زندگیمان باشد. پس به خودمان بیشتر آگاه باشیم. بدانیم که قانون جذب همیشه در حال عمل کردن است. یادمان باشد قانون جذب افکار تمرکز یافته‌ی ما را به اتفاقات تبدیل می‌کند.

نویسنده: آرزو نصرتی

در پناه الله مهربان مهرورز، موفق و ماندگار باشید

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.