قانون جذب و قول و قرارهای شما

قانون جذب و قول و قرارهای شما(آموزش قانون جذب)

امروز می‌خواهیم در مورد قانون جذب و قول و قرارهای شما صحبت کنیم. شاید چیزهایی را فراموش کرده و به یاد بیاورید.

چیزهای مهمی که اول سال به خود گفتید و حالا باید تا دیر نشده تلنگری بخورید. لازم است که با توجه این مقاله را مطالعه کرده و به زندگی خود بیندیشید.

قانون جذب می‌داند که شما چه افکار، باورها و اقداماتی را انجام می‌دهید تا آنچه به خودتان وعده داده و خواسته‌تان بوده را به تجربه درآورید. او حواسش به شماست که ببیند چند مرده حلاج هستید. آن گاه در خلق آنچه می‌خواهید با جدیت برایتان وارد عمل می‌شود. همه‌ی اینها را از نوع ارتعاش و فرکانس شما درک می کند.

قانون جذب برای تجلی و واقعی کردن آنچه شما می خواهید یعنی؛ موفقیت، شادمانی، خوشبختی و آرامش… قوانین و اصول خودش را دراد. اصولی که همیشه و در همه جا باید آنها را به کار ببندید و رعایت کنید تا طبق خواسته‌های شما عمل کرده و بتواند آنچه را خواهانش هستید برایتان جذب کند.

چنانچه بخواهید دستاوردها و نتایج دلخواهتان را جذب و دریافت کنید، لطفاً با دقت و ذهنی باز و حقیقت جو مطلب زیر را بخوانید و به آن عمل کنید. البته توصیه می‌کنم شجاع و قوی بوده و در عین حال خوش‌بینی را هم فراموش نکنید.

 

چه قول و قراری با خود گذاشتید؟

امروز نزدیک به سه ماه است که از آغاز سال جدید می‌گذرد.

سؤال بسیار مهمی که می‌توانید از خودتان بپرسید این است که آیا به اندازه‌ی اولین روزهای سال سر تصمیم و قولی که برای رسیدن به آرزوها و هدفهایتان داشتید هستید یا خیر؟

آیا به همان اندازه مشتاق، جدی و پیگیر برای عملی کردن برنامه‌ریزی که برای جذب و دریافت خواسته‌هایتان کردید می‌باشید؟ آیا طبق برنامه‌ریزی‌هایی که در اول سال  داشتید حرکت می‌کنید؟ آیا اقدامات و کارهایی که در لیست اهدافتان داشتید را هر روز پیگیری کرده و به انجام  رسانده‌اید؟ آیا انگیزه و انرژی‌تان مثل روزهای اول سال است؟ اگر جوابتان منفی و خیر است و همچنان هم این باشد؛ باید صادقانه بگویم که شما این سال را مثل سالهای گذشته خواهید گذراند بدون اینکه هیچ اتفاق فوق‌العاده و موفقیت آمیزی داشته باشید و قانون جذب هم نمی‌تواند برایتان کاری بکند.

  اگر در ابتدای سال به خودتان قولهایی دادید و گفتید:

امسال رو دیگه می‌خوام حتماً برای خودم و زندگیم یه کاری بکنم.

می خوام عوض بشم و تغییر کنم، می‌خوام به رؤیایی که همیشه تو قلبم داشتم برسم، درسامو بخونم، کارمند نمونه بشم، یه کسب و کار فوق‌العاده راه بندازم و حسابی ثروتمند بشم، سلامتی بیشتری داشته باشم، روی افکار و باورهام کار کنم، برای بهبود فردی خودم وقت بذارم و … خیلی موارد دیگر چنانچه تا الان که دارید این مطلب را می‌خوانید فقط در حد حرف زدن و نوشتن آرزو کرده‌اید و بعد از آن به فراموشی سپرده‌اید و گمان دارید که قانون جذب می‌آید و آرزوهایتان را دست غول چراغ جادو داده تا برایتان بیاورد و همینطور که روی مبل خانه لم داده و دارید یک فنجان چای می‌نوشید آن را از آسمان و سقف خانه‌تان برای شما پایین می‌اندازد سخت در اشتباهید و یا اصلاً قانون جذب را خوب نفهمیده و درک نکرده‌اید.

 

می‌خواهم بابت بدقولی خودتان نگران شوید

 

شما قول و قرارهایتان را فراموش کرده‌اید؛ پس چه توقعی از قانون جذب دارید.

شما بدقولی کرده‌اید؛ پس توقع نداشته باشید قانون جذب  و جهان سر قولش به شما بماند؟  احتمالا جرقه‌هایی در وجودتان روشن شده. شما عمر و زمانتان را دارید از دست می‌دهید و هنوز برای رسیدن به آن شخصیت والایی که دوست دارید کاری نکرده‌اید.

افراد موفق زیادی با به یاد داشتن قول و قرارهایشان خیلی پیشرفت کرده‌اند. شما چه؟ مثل روزهای گذشته و در همان وضعیت ناخواسته. وضعیت شما هیچ تغییری نخواهدکرد و شما رشدی نخواهید داشت. چون قول و قرارهایتان را فراموش کرده‌اید.نگران شدید، درست است؟. خب این خوب است که نگران شده‌اید.خبر خوب این است که هنوز وقت دارید. و فقط باید تصمیم بگیرید که از اکنون کاری انجام دهید که شما را در راستای رسیدن به خواسته‌هایتان یاری کند. وقتش رسیده تکانی به خودتان بدهید و این حقیقت تلخ را بپذیرید که اگر همچنان با همین روند پیش بروید هیچ خبری از موفقیت در زندگیتان نخواهد بود و شما در واقع داشتید در ابتدای سال خیالبافی بیهوده می‌کردید. هر کس به شما گفته باشد که فقط فکر کنید و پولدار شوید، فقط فکر کنید و ثروتمند شوید.  اینکه شما بنشینید و دستور دهید تا قانون جذب بگوید فرمانبردارم سرورم احتمالاً با نیت خیر اما زیادی دلخوشانه این را گفته تا شاید ذهن راحت طلب و لذت جوی شما را به لبخند و انگیزه وادارد. آن وقت احتمالاً کمی انگیزه بگیرید و با خودتان بگویید: چه خوب، این عالیه و همون چیزیه که دنبالش بودم و به این ترتیب برای چند صباحی شادمان و دلخوش باشید. اما آنچه حقیقت دارد چیز دیگری است. باید همه‌ی ما چشمانمان را باز کنیم و از قوانین قدرتمند خداوند درک درست و صحیحی داشته باشیم.

 

حقیقت قانون جذب و خلق خواسته‌ها چیست؟

این حقیقت دارد که افکار شما بسیار قدرتمند هستند و این شما هستید که زندگیتان را می سازید، این صحیح است که قانون جذب وجود دارد و حقیقتی انکار ناپذیر است، شگفت‌انگیز بودن ذهن و مغز، ضمیر ناخودآگاه و باورها را هرگز نمی‌شود انکار کرد و این موضوع که باورهای عمیق و ایمان شما تجربیات زندگی‌تان را رقم می‌زننددرست است.

اما همانطور که می‌دانید کارهایی که انجام می‌دهیم و عملکردهای ما سبب ایجاد و خلق اتفاقات و موفقیت‌های بزرگ زندگی می‌شوند. این کاری است که باید بعد از توجه بر افکار، ذهنیت مثبت، تجسم کردن و عبارت تأکیدی‌تان انجام دهید و اقدام کنید.

اگر فقط فکر کردن و تجسم کردن می‌توانست جریانات و وقایع بزرگ زندگی را بیافرینند دیگر بوعلی سیناها و زکریاها، ادیسون ها، فوردها، استیوجابزها، وارن بافت‌ها، فقط باید می‌خوابیدند و فکر می‌کردند. چه دلیلی داشت که تلاش کنند؟ در آزمایشگاهایشان و در گاراژهای خانه و یا شرکت خود شب تا صبح مشغول کار شوند. چه دلیلی داشت سفر کرده، علم بیاموزند و خطر کنند. لطفا به به این جمله‌ها فکر کنید.

تمام تحولات بزرگ و ماندگاری که در زندگی ما انسانها رخ داده به واسطه‌ی شناخت قوانین جهان هستی و به خدمت‌گیری این قوانین توسط افرادی با بصیرت و اهل عمل اتفاق افتاده است. درست است که قانون جذب برای خدمت و کمک به ماست اما تا حرکتی نکنیم برکتی نصیب‌مان نخواهد شد. این هم یکی از قوانین و یکی از گامهای جذب است.

قانون جذب واقعی از نظر من چهار مرحله است. برای من مهم نیست که تمام دنیا یا اساتید آموزش دهنده‌ی قانون جذب چه می‌گویند. من حقیقت را به شما خواهم گفت. در کتاب آفرینش آرزوهایت را آغاز کن قوانین قدرتمند زندگی و قانون جذب حقیقی را به صورت کامل با شما در میان گذاشته‌ام. توصیه می‌کنم این کتاب را حتما مطالعه کنید. بسیار ارزنده است. 
وقتش رسیده دوباره به خودتان بپردازید و اهداف، برنامه‌ریزی‌ها و آرزوهایتان را بررسی کنید و با جدیت بیشتری بخواهید تا قوانین کائنات برایتان مفید واقع شوند. مراقب باشید که فرصت گرانبهای زندگی خود را از دست ندهید.

مهروز، موفق و ماندگار باشید
نویسنده: آرزو نصرتی

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.