سریال-زیبایی-های-زندگی-قسمت-یازدهم

موفقیت و رشد با حل مسائل زندگی و رفتن به کلاس بالاتر|سریال زیبایی‌های زندگی قسمت 11

به نام الله عزیز، موفقیت و رشد با حل مسائل زندگی و رفتن به کلاس بالاتر از سری سریال زیبایی‌های زندگی قسمت 11 آگاهی است که  در این ویدیو  از آن خواهم گفت. البته نکته‌های دیگری نیز در این فایل گفته شده که توصیه می‌کنم حتما این ویدیو را ببینید. در این سفر هم از زیبایی‌های به تصویر کشیده شده در آن لذت ببرید و نیز از آگاهی که با شما اشتراک گذاشته خواهد شد.

مسائل و چالش‌ها جزئی از زندگی انسانی ما هستند

بسیاری از ما در هنگام مواجه شدن با مسائل و چالش‌های زندگی خود زبان به گله و شکایت باز می‌کنیم. البته بعضی از افراد آن قدر به این گله گذاری‌ها خو کرده‌اند که برای هر مسئله‌ای حتی چیزهای کوچک زندگی نیز نالان و گریان می‌شوند. شاید بعضی از اتفاقات زندگی ما سخت و تحمل کردن آنها همت و طاقت بطلبد و به قولی بحرانی باشد در زندگی اما بیشتر اتفاقات زندگی و مسائل را می‌توان به راحتی با توان و کمی تدبیر و البته خوش‌بینی پشت سر گذاشت.

باید بدانیم که مسائل (این را بگویم سعی دارم کلمه‌ی مشکل را از فرهنگ لغت خود حذف کرده و لغت جایگزین همان کلمه‌ی مسئله می‌باشد) جزئی از زندگی انسانی ما هستند. زندگی بدون مسئله و حل کردن آنها باعث رشد‌مان نخواهد شد. ما به این جا آمده‌ایم تا با حل کردن مسائل، داشتن خواسته‌ها و نیازها بزرگ شویم. این بزرگ شدن هم حل کردن مسئله و چالش‌ها را می طلبد. ما آمده‌ایم که گسترش پیدا کنیم و کاری کنیم تا به سطح بالاتری از زندگی و تعالی روحی برسیم. آن وقت احساس شادی و سپاسگزاری خواهیم داشت. پس ناگزیر به دست و پنجه نرم کردن با اتفاقاتی خواهیم بود که با آنها رو به رو می‌شویم. شاید در برخورد با آنها کمی به سختی و رنج بیفتیم. البته این برچسبی است که ما و ذهن‌مان به آن زده‌ایم.

موفقیت و رشد از دل حل مسائل زندگی

حل کردن مسائل رفتن به کلاس بالاتر است. پشت سر گذاشتن و پیروزی در کلاس و مقطع قبل نیز احساس موفقیت و رشد کردن به ارمغان می‌آورد. این روحیه‌ی انسانی ماست که دوست دارد بزرگتر و موفق‌تر متعالی باشد. برای همین است که انسان از گذشته تا به حال از پس چالش‌های بسیار بزرگی بر آمده و اینک به این جا رسیده است. انسان رشد کرده و با طی کردن کلاس‌ها و مراتب به این جا رسیده است. همچنان سیر بهتر شدن و رشد کردن او نیز تا زمانی که حیات زمینی انسانی هست ادامه خواهد داشت. پس مسائل نیز همچنان هستند و موجبات بزرگ شدن و موفقیت‌های ارزشمند خواهند شد. این قانون زندگی ماست. آن را بپذیریم.

هر کلاس و هر فرد مسائل خاص خود را دارد

مسائل هر فرد به طور خاص و منحصر به فردی در تجربه‌ی خاص او و بی‌نظیر است. هر فردی مسائل خاص خود را دارد و نکته‌ی مهم نیز این است که خود اوست که باید برایش چاره اندیشی کند. درست است که در کنه و ذات مسائل ما ممکن است شباهت‌هایی با یکدیگر داشته باشند، اما تجربه‌ی شخصی و وجود خاص هر فردی منحصر به خودش است، بنابراین خود او نیز باید همت کرده و حل کننده‌ی مسائل خویش باشد. گر چه از کمک و علم دیگران نیز می‌توان در این مسیر بهره‌مند بود اما شخصیت اصلی داستان خود اوست. شما قهرمان زندگی خودتان هستید. موفقیت و رشد شما در دستان خودتان است. پس دست به کار شوید.

در پناه الله عزیز مهرورز، موفق و درخشان باشید

آرزو نصرتی

سریال زیبایی های زندگی قسمت 11

دانلود و مشاهده فایل ویدیویی

مشاهده و دانلود فایل ” موفقیت و رشد با حل مسائل زندگی و رفتن به کلاس بالاتر|سریال زیبایی‌های زندگی قسمت 11 ” ویژه‌ی اعضای سایت می‌باشد. اگر عضو سایت هستید بر روی تصویر کلیک کرده و وارد بخش دانلودها شوید، با وارد کردن ایمیل و شماره موبایل خود فایل را دانلود یا مشاهده خواهید کرد. چنانچه عضو سایت نیستید از قسمت عضویت در منوی فهرست عضو شده و سپس وارد دانلودها شده و فایل را دریافت کنید.

 

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.