پیام مهم رقص و شادی پرستوها برای من و شما

پیام مهم شادی و رقص پرستوها برای من و شما(قسمت هشتم سریال زیبایی‌های زندگی)

به نام الله عزیز،پیام مهمِ شادی و رقص پرستوها برای من و شما از سری سریال زیبایی‌های زندگی قسمت هشتم را امروز با شما به اشتراک خواهم گذاشت و شما در این فایل ویدیویی شادی و پیام پرستوها را دریافت و لذت خواهید برد.

همیشه گفته‌ام و این بار نیز تکرار می‌کنم که جهان ما ، در و دیوار و چرنده، خزنده و گزنده و … همه و همه با ما حرف می‌زنند، یعنی نشانه‌اند برای ما و ارسال اطلاعات دارند. پس ما به عنوان انسان ناطق و موجودیتی با کلام محسوس و قدرت بیان تنها موجوداتی نیستیم که خواسته‌ها،نیازها و اطلاعات خود را به جهان و انسانهای دیگر همنوع انتقال می‌دهیم. بلکه در این دنیای شگفت‌انگیز و بی‌نهایت هوشمند تمامی موجودات از آنچه از نظر ما جان دارد تا آنچه که بی‌جان است در حال ارسال انرژی، اطلاعات و داده‌هایی به پیرامون خود است. 

برای دریافت پیامها باید آماده باشید

برای دریافت پیامها باید حاضر، آماده و گوش به زنگ باشیم. کسی که هوشیار و حاضر است می‌داند که هر آنچه می‌بیند، هر آنچه می‌شنود و تجربه می‌کند برایش پیام و البته آگاهی دارد. او می‌داند که الله عزیز همواره با قوانینی بسیار هوشمند و جهانی یاری دهنده می‌خواهد درس‌ها را به او بیاموزد تا آگاه شده و در مسیر مستقیم و زیبا حرکت کند. مسیری که سبب رشد و قدرتمند شدن او می‌گردد. پس با درایت و فراست گوش به زنگ است تا حمایت و همراهی جهان را به اذن الله با خود داشته باشد. با زیبایی، شادی و سهولت بیشتری زندگی کند و در مسیر رشد، گسترش و ترقی حرکت کند.

قانون هر چه باشد همان اجرا می‌شود. آگاهی همیشه هست و برای رسیدن به آن باید مشتاق و حاضر بود. این قانون جذب است که هر چه تو در طلبش باشی او هم در طلب عیان کردن خود به تو خواهد بود. این بسیار مهم است. شما خواسته‌ی خود را طلب و جذب می‌کنید. شما هدفها و آرزوهای خود را فرا خوانی خواهید کرد. آگاهی‌های مورد نیاز شما به نحوی شگفت‌انگیز به سمت شما در حرکتند تا به شما برسند. این پیام جهان به ماست. دنیای ما دنیای پیامهای هوشمند و آگاه است.

جایی که شادی، لذت و قدردانی دارد

وقتی آن روز به باغچه مامان فاطمه رفتم و در کنار گلهای آفتاب‌گردان قرار گرفتم. عصر و نزدیکی‌های غروب بود. شاید نیم ساعت تا چهل و پنج دقیقه به شب بخیر گفتن خورشیدِ زیبا نمانده بود. من برای تفکر کردن و حس آرامشی که برایم دارد آن لحظه به باغچه رفته بودم . البته اکثر اوقات باغچه مامان فاطمه پاتوق دورهمی‌های خانوادگی ما هم می‌شود.از زیبایی‌های آنجا نیز برای شما فیلم می‌گیرم. سبزی‌هایی که مامان فاطمه کاشته را می‌چینیم ،بچه‌ها دزدکی هویچ، قارچ و تخمه آفتابگردان هم برداشت می‌کنند.

آنجا نان فوق‌العاده خوشمزه‌ی دست پخت مامان فاطمه را نیز نوش جان می‌کنیم، از سبزی‌های تازه و تربچه‌های شگفت‌انگیز و لُپ قرمزی بسیار خوشمزه برداشت داریم و کلی حرف و خنده داریم که آن جا با همدیگر قسمت کنیم. راستی آنجا بچه‌ها کلی کارهای عجیب و غریب با گِل و خاک انجام می‌دهند و حسابی از خجالت مادرانشان در می‌آیند و البته که به طرزی خلاقانه و شگفت‌انگیز لذت می‌برند و اخم‌های  مادرانشان را به جان خریدار می‌شوند. خلاصه که هر جایی مادر باشد صفا، عشق، زندگی و پویایی نیز هست و خدایا شکرت به خاطر تمامی مادارن و پدارانی  که در کنار فرزندانشان هستند. 

شادی و رقص پرستوها گرداگرد من

به ناگاه متوجه پرواز پرستوها دور و گرداگرد خود شدم. انرژی و پیام آنها را دریافت کردم و گوشی موبایل آماده فیلم گرفتن شد. آن گاه شادی و رقص هیجان‌انگیز آنها شروع شد. آن قدر به وجد آمده بودند و البته خود من نیز که نمی‌توانم عمق آن احساس را بیان کنم. آنها به طرزی شگفت‌انگیز در همان فضای نسبتا کوچک دور من می‌چرخیدند و خودشان را ابراز و عیان می‌کردند که من را مسخ حرکات، انرژی و جذابیت دوست‌داشتنی خود ساخته بودند.

تقریبا حیرت زده شده بودم و گاهی از این که آنها در نزدیکترین حالت به من در پرواز بودند و هوایی که توسط بال زدن هایشان جابجا می‌شد را بر روی صورتم احساس می‌کردم و لحظاتی نیز ترسی شیرین در جانم می‌نشست که مبادا به من برخورد کنند. انگار می‌خواستند در گوشم رازی را نجوا کنند. سبحان الله از این زیبایی، از شگفتی‌ها و از تمامی موجودات خارق‌العاده‌ای که الله عزیز خلق کرده.

چطور باید تمامی آن صحنه‌های شگفت‌انگیز را ثبت می‌کردم؟!

من آن جا نشسته بودم و برای این که همه‌ی آن زیبایی‌ها و شادی‌ها را فیلم بگیرم نمی‌دانستم چه کار کنم. فقط یک زاویه را انتخاب کردم، و فقط می‌توانستم گوشی موبایلم را به دنبال حرکت سریع آنها بچرخانم. بعد متوجه شدم که با آن حرکت‌ها و زیر و بالا شدن‌های گوشی موبایل فیلم بسیار ناموزون و پر از حرکتهای ناگهانی و لرزش‌ها‌ی ناخوشایند خواهد شد. بنابراین یک قاب و صحنه را انتخاب و سعی کردم که همان قسمت کوچک را ثبت و ضبط کنم.

با وجود این که نمی‌توانستم به سرعت پرستوها و چرخش کامل آنها دور سرم را بگیرم  اما سعی کردم تا حدودی حضور مشتاقانه و زیبای آن پرندگان دوست‌داشتنی را در فیلم ثبت کنم. و به نظرم همان قسمت کوچک نیز قابل تأمل و گویای داستان خواهد بود و بسیار جذاب است.

ویدیو را ببینید و لذت ببرید

خب، باقی داستان و دریافت پیام رقص و شادی پرستوها را به خود شما و دیدن ویدیوی سریال زیبایی‌های زندگی قسمت هشتم واگذار می‌کنم. پس دوست و همراه عزیز فایل ویدیویی پیام مهم رقص و شادی پرستوها برای من و شما را ببینید، لذت ببرید و البته آگاهی‌های مهم آن را دریافت کنید.

باز هم همیشه گفته‌ام و می‌گویم هیچ اتفاقی اتفاقی اتفاق نمی‌افتد. اگر این جا هستید به دلیلی است و قرار است تا آگاهی مهمی را دریافت کنید و یا شروعی تازه برای درخشان شدن داشته باشید. پس حاضر  و آماده باشید.

در پناه الله عزیز مهرورز، موفق و درخشان باشید

آرزو نصرتی

 

سریال-زیبایی-های-زندگی-قسمت-8.

دانلود و مشاهده فایل ویدیویی و صوتی

مشاهده و دانلود فایل ” پیام مهم شادی و رقص پرستوها برای من و شما” ویژه‌ی اعضای سایت می‌باشد. اگر عضو سایت هستید بر روی تصویر کلیک کرده و وارد بخش دانلودها شوید، با وارد کردن ایمیل و شماره موبایل خود فایل را دانلود یا مشاهده خواهید کرد. چنانچه عضو سایت نیستید از قسمت عضویت در منوی فهرست عضو شده و سپس وارد دانلودها شده و فایل را دریافت کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.