قانون جذب چیست؟

قانون جذب  چیست؟

قانون جذب یکی از قوانین بزرگ حاکم بر زندگی ما انسانهاست.

خداوند این قانون را قرار داده تا بتوانیم با درک صحیح و فهم چگونگی کارکرد آن زندگی سرشار از سلامتی، ثروت و سعادتمندی را تجربه کنیم. قصد دارم در سلسله مقالات آموزش قانون جذب به صورتی مفصل به موضوع آموزش این قانون بپردازم .تا اول اینکه دیدگاههای کمی غیرواقعی و بعضاَ نادرست در مورد قانون جذب تغییر کند. و سپس درکی واقعی و صحیح نسبت به آن پیدا کنید.و درنهایت بتوانید از این قانون قدرتمند کائنات به نفع خودتان در جهت خلق خواسته‌ها و موفقیت در زندگی استفاده کنید.

 

قانون انکارناپذیر

قانون جذب یک قانون طبیعی، حقیقی و انکار ناپذیر کائنات است, همانند قانون جاذبه.

ما نمی‌توانیم قانون جاذبه را انکار کنیم و با سلیقه خودمان آن را رد کنیم.

چنانچه شما به رأی شخصی‌تان مبنی بر وجود نداشتن نیروی جاذبه و یا ناآگاهی نسبت به آن خودتان را از ساختمانی رها کنید، به طور حتم سقوط خواهید کرد .این سقوط برای‌تان زیان خواهد شد.  حتی امکان این وجود دارد که آخرین حضورتان دراین کره خاکی باشد. قانون جاذبه حضور دارد. در جریان است و کاری به پذیرش ، رد و یا ناآگاهی شما از وجودش ندارد. قانون جذب هم همینطور است. چه شما آنرا بپذیرید و چه با آن از در مخالفت برآیید و وجودش را انکار کنید.، در هردو صورت این قانون کار می کند و سیستمش را در زندگی‌تان اعمال خواهد کرد.

قانون جذب چیست؟

هم رایگان دانلود کنید و هم 10% تخفیف هدیه بگیرید!!

قانون جذب چه می‌گوید؟

به طور خلاصه و ساده قانون جذب این را می‌گوید.

شما بر روی هر چیزی در زندگیتان بیشتر فکر,توجه و تمرکز داشته باشید، همان را وارد زندگیتان خواهید کرد.

به طور مثال؛ اگر افکار غالب سلامتی و شادابی باشد حالت جسمی‌تان سلامتی است. در نتیجه شادابی و تندرستی را به زندگی و به جسم‌تان فرا می‌خوانید، اگر به استقلال مالی و ثروت پولی فکر کنید. پول و ثروت را وارد زندگی‌تان خواهید کرد، اگر به موفقیت و شکوفایی خودتان فکر کنید موفقیت را به دست می آورید. و برعکس همه اینها نیز صادق است.

 

افکار و احساسات شما ارتعاش و فرکانس هستند

افکار و احساسات شما ارتعاشات و فرکانس‌هایی ازخود ساطع می‌کنند.

این ارتعاشات وارد کائنات و فضای هستی می‌شود.

و به واسطه خاصیت جذب‌کنندگی که دارند موج‌هاو فرکانس‌هایی از جنس خودشان را جذب می‌کنند.در نهایت به خود شما برمی‌گردانند. یعنی ارتعاشات و امواجی که به واسطه افکار و احساساتتان می‌فرستید به واقعیت فیزیکی زندگی‌تان تبدیل می‌شود.و در زندگی واقعی به صورت ملموس تجربه خواهند شد. قانون جذب کارش این است که ارتعاشات شما را تبدیل به تجربه های واقعی و ملموس زندگی‌تان کند. پس این قانون را نادیده نگیرید. همچنین بدانید که چه آن را باور کنید و چه نکنید وجود دارد و در زندگیتان حاکم است.

 

درک آگاهانه قانون جذب به نفع‌مان است

چه بهتراست که آگاهانه به درک این قانون بزرگ و شگفت انگیز بپردازید.

آن را خوب بفهمید و ازآن به نفع خودتان در زندگی استفاده کنید.

تجربه ها، رویدادها و خواسته هایی را درزندگی‌تان خلق کنید که دلخواه تان و باعث شادی و سعادتمندی‌تان باشد. در مقالات آتی نیز به ادامه آموزش قانون جذب خواهیم پرداخت.

 

 

قانون جذب چیست؟

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.