قانون جذب و عشق

قانون جذب و عشق(فرکانس جذب خواسته ها با ارتعاش عشق).

قانون جذب و عشق، موضوع بسیار مهمی است که تصمیم گرفتم در این مقاله به آن بپردازم.

یکی از قدرتمندترین ارتعاشاتی که می‌تواند شما را در فرکانس جذب خواسته‌هایتان قرار دهد، عشق است. عشق، بالاترین ارتعاش جذب است.  بسامد ارتعاشی بالایی دارد. و به بهترین و آسانترین روش قادر است شما را در مسیر جذب خواسته‌هایتان قرار دهد. عشق واژه‌ایست که هر جا سخن از آن به میان آید همه سرآپا گوش خواهند شد. آنقدر لطیف و دوست داشتنی هست که هیچ چیز یارای روبه رویی و مقابله با آن را ندارد. همه از عشق می‌گویند. از شیرینی، عظمت و شکوه آن؛ فلاسفه، شاعران، عرفا، و مردم عادی. قدرت عشق می‌تواند جهان درون و برون را متحول کند. و دنیا را زیبا و شیرین سازد. شاعر  شیرین سخن چه زیبا حق مطلب را در مورد عشق به نمایش می‌گذارد. که می‌گوید:

مرده بُدم زنده شدم، خنده بُدم گریه شدم

دولت عشق آمد و من دولت پاینده شدم

قانون جذب و عشق


عشق نیرویی ابدی و فنا‌ناپذیر است. در حقیقت اساس خلقت انسان بر پایه عشق بنا شده است. از همان زمانی که خداوند انسان را با عشقی بی‌مانند خلق کرد. و ماه و خورشید و فلک را به فرمانبرداری او گماشت تا نشانی از شکوه عشق بی نهایت او باشد.

طفیل هستی و عشقند آدمی و پری

ارادتی بنما تا سعادتی ببری

در باب قدرت و نیروی شگفت‌انگیز عشق، عارفان و شاعران خردمند و به حقیقت رسیده، بسیار گفته‌اند. و این نشان از این دارد که این موضوع، یکی از اساسی‌ترین و ریشه‌ای‌ترین کیفیتی است که از همان بدو خلقت بوده، و همواره با موجودیت آدمی عجین گشته است.

در کتاب شادی و خوشبختی از آن شماست به صورت مفصل‌تری به موضوع عشق و قدرت شگفت‌انگیز آن پرداخته‌ام.

قانون جذب و عشق

قانون جذب و عشق

قانون جذب و عشق

حال می‌خواهیم ببینیم که قانون جذب و عشق چیست و چه ارتباطی با همدیگر دارند؟

در کتاب کلید طلایی قانون جذب  (دانلود رایگان) به صورت کامل در مورد مراحل و گامهای جذب واقعی توضیح داده‌ام .

توصیه می‌کنم چنانچه این کتاب را مطالعه نکرده‌اید، این کتاب را رایگان دانلود کنید. و به صورت کاملاً کاربردی از این قانون برای جذب خواسته‌ها و اهداف‌تان استفاده کنید. برای اینکه قانون جذب همان طور که دلخواه شماست کار کند، باید ارتعاشات شما هماهنگ با خواسته‌هایتان باشد. یعنی ارتعاشاتی از خودتان ساطع کنید که شما را در فرکانس و مداری جذب قرار دهد. زیرا در غیر این صورت، اگر ارتعاشات شما مثبت و همنوا نباشد، آنچه وارد زندگی خود می‌کنید، آن چیزی نیست که می‌خواهید و دوست دارید. قانون جذب با ارتعاشات شما سرو کار دارد.

با دانلود رایگان این کتاب، 10% هم تخفیف هدیه دریافت کنید!!!

قانون جذب و عشق

 قانون جذب با ارتعاشات شما سرو کار دارد!!!

افکار مثبت و افکار منفی.

اجازه دهید مثالی برایتان بیاورم.

اگر شما افکاری منفی داشته باشید، که حاکی از  بدخواهی، آزار، ترس، اندوه، غم، خشم، کینه و دشمنی باشد ارتعاشاتی که به جهان هستی ارسال می‌کنید ارتعاشاتی منفی هستند. این ارتعاشات سبب جذب انرژی‌هایی از جنس خود، یعنی همان موارد ناخوشایند خواهند شد. و شما را در فرکانس و مداری قرار خواهد داد که تجربیات، احساسات، ناخوشی‌ها و ناخوبی‌های بیشتر و همگون با همان مواردی که در بالا گفتیم را وارد زندگیتان می‌کنند. و برعکس چنانچه ارتعاشات و انرژی‌های ارسالی شما مثبت، نیکو و خیرخواهانه باشد طبق قانون آنچه جذب و وارد زندگی خود می‌کنید مثبت‌ها، نیکویی‌ها و زیبایی‌های بیشتری خواهد بود. همانطور که گفتیم عشق قدرتمندترین ارتعاش مثبت و هماهنگی است که می‌توانید به کائنات بفرستید.

 

احساسی مملو از عشق، محبت و مهربانی

عشق، محبت و مهربانی.

عشق، محبت و مهربانی احساسات قدرتمندی هستند.

شادمانی و شعف درونی سبب می‌شود انرژی مثبت، لطیف و قدرتمندی از خودتان ساطع ‌کنید. این انرژی با تمام قدرت در فضای هستی منتشر شده و  آنچه هم فرکانس، مطلوب و دلخواه شماست را با سرعت بیشتری وارد زندگی شما خواهد کرد. بنابراین ارتعاشات عشق و مهربانی، همان چیزیست که نیاز دارید تا بتوانید به سرعت خواسته و آرزوهایتان را جذب کرده و متجلی کنید. قانون جذب و عشق می‌توانند کارهای شگفت‌انگیزی برایتان انجام دهند.

 

فرکانس جذب خواسته های خود را با عشق بالا ببرید

فرکانس جذب خواسته های خود را با عشق بالا ببرید تا به راحتی در مدار دریافت خواستنی‌هایتان قرار بگیرید.

شما با افکار، احساسات و ارتعاشاتی که از خود ساطع می‌کنید خود را در فرکانس و مداری خاص قرار می‌دهید.

فرکانس و مدار شما هم تعیین کنندۀ تجربیات زندگیتان است. شما با تغییر فرکانس و مدارتان قادر هستید واقعیت‌های زندگی و سرنوشت خود را تغییر دهید. اکنون می‌توانید با ارتعاشات عشق و مهربانی، فرکانس و مدار زندگی خود را تغییر دهید. برای اینکه بتوانید خواسته و هدف مورد نظرتان، هر آنچه که باشد، از موفقیت‌های شفلی گرفته تا سلامتی، آرامش، ثروت و هر چه  که در ذهن دارید را جذب و تجربه کنید باید به خوبی بر روی باورهایتان کار کنید. سعی کنید خود را به طور مستمر در فرکانس مثبت و هماهنگ با آنچه می‌خواهید قرار دهید.

 

لطیف‌ترین،سبک‌ترین و قدرتمندترین انرژی

همانطور که گفتم افکار و احساسات شما ارتعاشاتی به جهان هستی مخابره می‌کنند.

قانون جذب این ارتعاشات را گرفته به صورت فیزیکی به زندگی شما باز می‌گرداند.

هر چقدر این فرکانس مثبت‌تر، شادمانه‌تر و لطیف‌تر باشد پدیدار شدن رؤیاها و خواسته‌های شما هم با سرعت بیشتری رخ خواهد داد. از آنجایی که لطیف‌ترین، سبک‌ترین و در عین حال قدرتمندترین انرژی موجود در جهان انرژی عشق، محبت و مهربانی است. پس تا می‌توانید به دنیایتان با دیدی عاشقانه و مهربان بنگرید. تا به صورت پویا و خلاق نیروی جذب را برای رسیدن به موفقیت، شادی بیشتر، سلامتی و ثروت به کار بگیرید. عشق را فقط مختص شخصی خاص ندانید. شاید گمان و درک عامه از عشق فقط در یک شخص خاص یا محبوبشان خلاصه شود. اما عشق موهبتی فراتر از محصور شدن است. همواره بذر عشق و محبت بکارید تا عشق، محبت، نیکی،شادی و کامیابی به دست بیاورید.

 

قانون جذب و عشق

قانون جذب و عشق را خوب درک کنید تا بتوانید از آن در جهت خلق خواسته‌هایتان استفاده کنید.

بگذارید با چند مثال موضوع را برای شما شفاف و روشن کنم.

زمانی که به کاکتوس یا گلی که در خانه دارید با علاقه رسیدگی کرده و به آنها نگاه می‌کنید در حال فرستادن ارتعاش عشق از خودتان هستید. زمانی که برای کمک به دوست یا همسایه‌تان پیشقدم می‌شوید در بالاترین ارتعاش عشق و مهربانی قرار دارید. وقتی با محبت فرزندتان را در آغوش می‌گیرید و یا او را به خاطر رفتار زیبایش تحسین می‌کنید در حال فرستادن قدرتمندترین ارتعاش عشق و مهربانی به کائنات میباشید. آن هنگام که با سپاسگزاری به چهرۀ خسته و مهربان مادرتان نگاه می‌کنید و از والدینتان با تمام قلبتان حتی بدون کلامی سپاسگزاری می‌کنید شما در بالاترین، قدرتمندترین و زیباترین ارتعاش و فرکانس عشق هستید. و بدانید که چنانچه این حالت را در خودتان برای مدتی حفظ کنید خواسته‌هایتان به صورت شگفت‌انگیزی به سمت شما روانه شده و جذب زندگیتان خواهند شد.

 

سخن عشق

“از صدای سخن عشق ندیدم خوشتر /  یادگاری که در این گنبد دوار بماند”.

وقتی با عشق سخن می‌کنید چه اتفاقی می‌افتد.

وقتی با همسر و محبوبتان با عشق سخن می‌گویید و با او به احترام و درک عمیق قلبی رفتار می‌کنید ارتعاشی قدرتمند از خودتان ساطع کرده‌اید که خود را در مسیر جذب عشقِ بیشتر و تحقق اهداف‌تان قرار داده‌اید. آن هنگام که عشق و مهربانی شما تمام مخلوقات خداوندی حتی حیوانات را در برمی‌گیرد  ارتعاش انرژی عشق و مهربانی از شما ساطع می‌گردد. تمام حالتهایی که گفته شد. ارتعاشات احساسی حاکی از عشق، ساطع می‌کنند که شما را شادمان‌تر کرده و احساساتی لذت بخش و دلپذیرتر در وجودتان به جریان می‌اندازند. تمام کارهای زیبا و نیکی که به شما احساس شعف و آرامش درونی می‌دهند تو را با تمام هستی در هماهنگی قرار می‌دهد.

 

عشق را در تمام امور روزمرۀتان وارد کنید

بگذارید کارهای کوچک شما با چاشنی دلپذیرِ عشق بزرگ و تأثیر گذار باشد.

مهم نیست چه کارهایی انجام می‌دهید، مهم عشقی است که به کارهایتان می‌دهید.

با این کار زندگی خود را به سمت جریانی از رویدادهای زیبا و دلپذیر پیش می‌برید. بدون عشق هیچ کار بزرگی به انجام نخواهد رسید.انسانهای بزرگ و متحول کنندۀ جهان و بشریت همه با عشق ماندگار شده و دنیا را متحول ساخته‌اند. مادر ترزا نمونه ای از این عشق بی قید و شرط و روحی والا است. او برای همیشه در ذهن‌ها خواهد ماند. جمله‌ای بسیار زیبا از او در ذهنم نقش بسته است. « کارهای ما چندان بزرگ نیستند. تنها کاری که از ما ساخته است این است که کارهای کوچک را با عشقی بزرگ انجام دهیم.

 

فرکانس جذب خواسته‌هایتان را با ارتعاش عشق بالا ببرید

قانون جذب و عشق را در ذهن داشته باشید.

همواره منتشر کنندۀ عشق و مهربانی باشید و به دریافت متقابل هم فکر نکنید.

مهربانی و عشق شما همواره در فضای زندگیتان گسترش یافته، تمام زوایای ناخوش و نابسامان زندگیتان را سرانجام شفا و به سامان خواهد کرد. به تمام  دنیا عشق بورزید. نه به یک شخص خاص. بگذارید عشق و مهربانی خاصیت وجودی و کیفیت شخصیتیِ شما شود. آن گاه نورانی و باشکوه می‌شوید تا بدانجا که جلوه‌ای از تجلی خلاقِ خداوند در دنیایتان می‌گردید.

نویسنده: آرزو نصرتی

در پناه الله مهرورز، موفق و ماندگار باشید

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.