آموزش قانون جذب-آرزو نصرتی

آموزش قانون جذب (چهار مرحله‌ی قانون جذب)

آموزش قانون جذب- چهار مرحله‌ی قانون جذب.

ما در این سلسله مقالات قصد داریم آموزش قانون جذب را به صورتی صحیح و واقعی برای شما داشته باشیم.

در ابتدا اجازه بدهید در مورد اینکه قانون جذب چطور اتفاق می‌افتد مثالی برایتان بزنم. احتمالا برایتان پیش آمده که به دوستتان فکر کردید و ناگهان به شما زنگ زده یا در جایی او را دیده باشید. به داشتن چیزی مدام فکر کرده‌اید و آن را دوست و یا اعضای خانواده‌تان به شما هدیه داده است. به موضوع نگران کننده‌ای توجه کرده‌اید و آن برایتان رخ داده باشد. همه‌ی اینها را قانون جذب برایتان فرستاده. البته شاید خودتان نیز به چگونگی عملکرد آن  آگاه نشده باشید.

با استفاده‌‌ی آگاهانه از قانون جذب می‌توانید خواسته‌ها و آرزوهایتان را تجربه کنید. این همان قانونمندی جهان و زندگی ماست.

 

آموزش قانون جذب باید صحیح و کامل باشد

متاسفانه عده‌ای برداشتهای نادرستی از قانون جذب دارند.

بنابراین قبل از هرچیزی می‌بایست آن را درست درک کرده و بعد آگاهانه از آن استفاده کنیم.

پس آموزش درست و صحیح قانون جذب بسیار مهم است. باید بدانید که قانون جذب به افکار شما واکنش نشان می‌دهد.  قانون جذب به توجه و احساسات شما پاسخ می‌دهد. بهتر است بگوییم به انرژی و ارتعاشاتی که شما از خود ارسال می‌کنید حساس است.

شما به هر چیزی که در زندگیتان توجه کنید همان را بیشتر و بیشتر تجربه خواهید کرد.

توجه؛ یعنی تداوم یک ارتعاش با بسامد یا فرکانس خاص وتکرار افکاری خاص در ذهن که باعث به ارتعاش درآمدن انرژیهای این عالم می‌شود. یعنی افکار تکرار شونده‌ی شما سبب ارتعاش و ارتعاش سبب خلق فیزیکی، اتفاق و تجربه‌ی شما خواهد شد. در کتاب کلید طلایی قانون جذب مفصل در مورد مراحل کامل و صحیح قانون جذب نوشته‌ام.

آموزش قانون جذب pdf .

حال به این موضوع که قانون جذب به چه طریقی عمل می‌کند و سیستم  آن در زندگیمان به چه صورت است بپردازیم.

 

 هم رایگان دانلود کنید و هم 10 درصد تخفیف هدیه بگیریددانلود رایگان

 

چهار مرحله‌ی قانون جذب

شما با این چهار مرحله برای دریافت خواسته‌هایتان از طریق قانون جذب سر و کار دارید.

خواسته‌ی شما هر چه که باشد اگر این چهار مرحله را به درستی انجام دهید آن را جذب خواهی کرد.

 

مرحله‌ی اول: درخواست

اولین مرحله از قانون جذب درخواست است.

اگر مرحله‌ی درخواست نباشد در واقع اگر چیزی درخواست نکنید، چیزی به دست نمی‌آورید.

آرزو، هدف و خواسته‌ی خود را به طور دقیق، واضح و شفاف مشخص کنید. بسیار مهم است که آنچه می‌خواهید به وضوح برسد و مشخص باشد که شما دقیقاً چه می‌خواهید. خواسته‌های درهم و برهم و تردید‌آمیز جوابهایی درهم و برهم و ناخواسته برایتان به بار خواهد آورد.
پس سعی کنید در ابتدا خواسته و هدف خود را واضح و دقیق معلوم کنید.

 

مرحله‌ی دوم: باور

دومین مرحله‌ی آموزش قانون جذب باور است.

زندگی ما انعکاس باورهای ماست. ما باورهای خود را زندگی می‌کنیم. پس کار کردن روی این مرحله مهم است.

پس از وضوح و مشخص کردن خواسته‌هایتان باید روی باورتان کار کنید. باور شما ارتباط مستقیمی با دریافت و تحقق آرزوها و هدفهای شما دارد. هر چقدر به تحقق خواسته‌تان باور داشته باشید به همان نسبت قانون جذب آن را برایتان سریعترخلق می‌کند.
در این مرحله باید ارتعاشاتتان را بالا نگه دارید و احساس خوبتان را حفظ کنید. تکنیکها و روشهایی وجود دارد که می‌توانید با آنها سطح ارتعاشی خود را هم فرکانس با خواسته‌تان تنظیم کنید.

باورها در ضمیر ناخودآگاه جای دارند. قدرتمندترین بخش وجود ما هم همین ضمیر ناخودآگاه است.

شما با استفاده از عبارات تأکیدی و تجسم خلاق می‌توانید باورهایی قدرتمند و مفید  برای خود بسازید. باورهایی که شما را موفق و قدرتمند خواهند ساخت. پس روی باورتان کار کنید و نسبت به باورهایتان آگاه باشید.

 

مرحله سوم: اقدام

این مرحله در آموزشهای قانون جذب بیان نشده. من تنها فردی هستم که قانون جذب را چهار مرحله می‌دانم.

متأسفانه اینجا مرحله‌ای است که افراد بسیار زیادی یا نسبت به آن آگاهی نداشته‌اند یا بواسطه‌ی برداشتی ناکامل و ناصحیح از قانون جذب آن را لازم الاجرا ندیده‌‌اند .

کتاب راز تقریباً اولین کتابی بوده که مردم کشورمان بواسطه‌ی آگاهی و شناخت نسبت به قانون جذب خوانده‌اند. در این کتاب قانون جذب سه مرحله عنوان شده  است. نه تنها این مرحله درآن نیست بلکه در طول کتاب هم اشاره‌ای قوی و لازم به آن نشده است.

آنچه اغلب مردم از قانون جذب می دانند همانی است که در کتاب راز گفته شده است.

آموزش دهندگان قانون جذب نیر بر اساس آموزه‌های همین کتاب  و یکی دو کتاب دیگر کار می‌کنند. که آنها نیز به صورت همین سه مرحله آن را آموزش می‌دهند. کتاب راز یکی از کتابهای بسیار تاثیرگذار و مفید در زمینه‌ی قانون جذب بوده. اما به عقیده‌ی من تمام قانون جذب در این کتاب نیست.

مرحله‌ی اقدام یکی از مراحل مهم قانون جذب است. چنانچه اقدام نکنید، نمی‌توانید نتیجه‌ی دلخواه را بگیرید. این مرحله از قانون جذب را خود من به آن اضافه نموده‌ام . به شدت معتقدم که قانون جذب یک حلقه‌ی گم شده دارد. مرحله‌ی اقدام است که باعث نتیجه نگرفتن و سردرگمی افراد بسیار شده است.

 

الهام و اقدام بسیار مهم است

بعد از خواسته و کار کردن روی باور هر آنچه که به شما الهام می‌شود و به ذهن و قلبتان می‌رسد انجام دهید.

مهم نیست که چه کاری و چه چیزی یا آنکه چقدر کوچک و یا بزرگ. شاید کار کوچکی مثل رفتن به یک همایش باشد. شاید رفتن به سمینار باشد. خواندن یک کتاب، شرکت در یک دوره آموزشی یا راه اندازی یک کسب و کار جدید.

زمانی که شما مرحله‌ی دوم را به خوبی انجام می‌دهید در مسیر درست قرار می‌گیرید. قانون جذب امکانات، ابزارها و موقعیت‌های مورد نیاز را برایتان فراهم می‌کند. اوضاع و اتفاقات مناسب خیلی راحت‌تر و سریعتر رخ می‌دهند تا شما به هدفتان برسید.
یادتان باشد باید به الهاماتتان سریع پاسخ داده و اقدام کنید. اگر اهمال کاری کنید و یا به آن بی‌توجهی نشان دهید کارتان سخت می‌شود. کائنات طالب سرعت و اقدام است. کسانی به موفقیتهای بزرگ می‌رسند که پیشرو بوده و زودتر اقدام کنند.
در زمان مناسب اقدام کنید اگر می‌خواهید سرعت جذب و رسیدن خواسته‌ی خود را بیشتر کنید.
اگر مرحله‌ی اقدام را طی نکنید به دریافت یا نمی‌رسید و یا خیلی خیلی دیر اتفاق می‌افتد.

 

مرحله چهارم: دریافت

در این مرحله شما با آرامش منتظر دریافت خواسته‌ی خود باشید.

این مرحله‌ لازم نیست شما کاری انجام دهید. کائنات و نیروهایی که در این جهان هستند به همراه قانون جذب کارها را به انجام می‌رسانند.

کار شما این است، که با آسودگی خاطر و سپاسگزاری منتظر باشید که خواسته‌تان به دستتان برسد.

شادمانی کنید و لذت دریافت و داشتن آرزوهایتان را با تمام وجود احساس کنید.

سفارش و درخواست شما در حال ارسال است و به زودی به دستتان خواهد رسید. همانطوری که در رستوران بعد از سفارش دادن غذای خود با اطمینان و اشتیاق منتظر آن می‌مانید، اینجا هم با اطمینان منتظر باشید. اگر چنین کنید به زودی سفارشتان به دستتان خواهد رسید.

این چهار گام قانون جذب را برای دریافت و جذب هر آنچه می‌خواهید اجرا کنید. اگر درست عمل کنید خواسته و هدف شما به زودی وارد زندگیتان خواهد شد.

شما می‌توانید سلامتی، ثروت،دانش، موفقیت، شادی را برای خودتان سفارش دهید.

باور کنید که شما به عنوان جانشین خداوند برروی زمین شایستگی این موهبتها را دارید. آن ذات مقدس برای ما نیکویی‌ها، شادمانی‌ها و سعادتمندی می‌خواهد. پس شما نیز برای خود چنین بخواهید.

نویسنده: آرزو نصرتی
موفق، مهرورز و ماندگار باشید

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.