قدرت نوشتن خواسته ها و آرزوها

قدرت نوشتن خواسته ها و آرزوها آگاهی طلایی سوم

در ادامه‌ی 7 آگاهی طلایی برای این که زندگی زیبا و درخشانی داشته باشید به قدرت نوشتن خواسته ها و آرزوها می‌رسیم. یکی از کارهایی که برای رسیدن به خواسته‌ها، تاثیر آن تجربه و دیده شده نوشتن و مکتوب کردن است. تا این جا آگاهی‌های مهمی را دریافت کردید. اولین آگاهی طلایی پاکسازی ذهن و قلب بود. دومین آگاهی طلایی نیز اهمیت بخشیدن خود و دیگران و اکنون به سومین آگاهی و نکته طلایی که قدرت نوشتن آرزوها و خواسته‌ها ست رسیده‌ایم. چنانچه قسمت‌های قبل را ندیده‌اید توصیه می‌کنم فایل‌های ویدیویی آن را حتماً ببینید. تمامی نکات به شدت مهم و تاثیر گذار هستند و یقیناً اثرات زیبا و معجزه‌آسای این آگاهی‌ها و عمل کردن به آنها را خواهید دید.

اقرادی که خواسته‌ها و اهداف خود را می‌نویسند موفق‌ترند

درک این آگاهی بسیار مهم است که ما به واسطه‌ی افکار، احساسات، و البته با نوشتن به جهان انرژی  ارتعاش می‌کنیم. انرژی ارتعاش شده نیز طبق سیسمی به خود ما باز می‌گردد. این دریافت و بازگشت با همان نوع فرکانس ارسالی است. بنابراین یکی از راههایی که موجب تجلی و دریافت آنچه می‌خواهیم می‌گردد نوشتن است. نوشتن تکنیکی برای تجلی خواسته‌ها و آرزوهاست. تحقیقاتی که انجام شده نشان داده که افرادی که هدفها و خواسته‌هایشان را بر روی کاغذ آورده‌اند نسبت به کسانی که آن خواسته‌ها را فقط در ذهن دارند و همین طور نسبت به افرادی که اهدافی برای آینده تعیین نمی‌کنند بسیار موفق‌تر و ثروتمندتر هستند. آنها رشد بیشتری دارند و هدفمندتر زندگی می‌کنند.

 نوشتن خواسته ها و آرزوها کار مهمی که باید انجام دهید

پس برای تحقق خواسته‌ها و آرزوهایتان  یکی از کارهای بسیار مهم این است که آنها را بنویسید. در مکانی آرام و ساکت که اگر در طبیعت مورد علاقه‌ی‌تان باشد انرژی مثبت طبیعت را نیز دریافت خواهید کرد. به جنگل، کوه و دریا یا هر مکانی که خودتان بیشتر آن را دوست دارید بروید. دفتر و خودکار خود را بردارید و فهرستی از 107 آرزو را بنویسید. فکر کنید که غول چراغ جادویی هست که به شما می‌گوید 107 آرزو از هر آنچه که می‌خواهید بنویسید و اطمینان داشته باشید که آن را به شما خواهد داد. یعنی اطمینان داشته باشید که همه آرزوها و خواسته‌هایتان بدون محدودیت قابل دستیابی هستند.

بعد از این که فهرست 107 آرزو را تکمیل کردید. از میان آنها 7 مورد از خواسته‌هایتان که مهم و برایتان اولویت دارند را انتخاب کرده و در مورد هر کدام جزئیات کامل را بنویسید.

جزئیات بسیار مهم هستند

نوشتن جزئیات بسیار مهم است. باید آن قدر کامل و واضح باشند که اگر فرد دیگری آن را بخواند کاملا آن را درک کرده و تصور کند.  کاری که انجام می‌دهید این است. به طور مثال فرض کنید که یکی از دوستان عزیز شما در خارج از کشور زندگی می‌کند و شما می‌خواهید نامه‌ای برای او بنویسید و او را از زندگی خود باخبر کنید. شما می‌خواهید از تمامی جزئیات زندگی، خانه، نوع و محل کسب و کار خود را شرح دهید. و این شرح دادن به حدی با جزئیات است که دوست شما آن خانه و آن محل کسب و کار را ببیند و تصور کند. گویی خود آن جاست.

قدرت نوشتن آرزوها و خواسته ها بسیار بیشتر از آن چیزی است که به سادگی از کنارش رد شویم. بی‌شک تعمل کردن در این مورد و انجام دادن آن برای رسیدن به خواسته‌ها بسیار تأثیرگذار خواهد بود.

پس اگر می‌خواهید خواسته‌هایتان را جذب و فراخوانی کنید دست به قلم شوید. بدون معطلی کار مهمی که باید انجام دهید این است که فهرست آرزها و خواسته‌هایتان را بنویسید. شما فهرست را کامل کردید، 107 آرزو خواسته را نوشتید و این عالی است. برای این که جزئیات دیگر و مهم را بیشتر بدانید توصیه می‌کنم فایل ویدیویی را ببینید و دنبال کنید.

در پناه الله مهربان مهرورز، موفق و درخشان باشید

آرزو نصرتی

اهمیت بخشیدن خود و دیگران1

دانلود و مشاهده فایل ویدیویی و صوتی

مشاهده و دانلود فایل نوشتن خواسته‌ها و آرزوها ویژه‌ی اعضای سایت می‌باشد. اگر عضو سایت هستید بر روی تصویر کلیک کرده و وارد بخش دانلودها،  قسمت آگاهی‌های زیبا شده و با وارد کردن ایمیل و شماره موبایل خود فایل را دانلود یا مشاهده خواهید کرد. چنانچه عضو سایت نیستید از قسمت عضویت در منوی فهرست عضو شده و سپس وارد دانلودها شده و فایل را دریافت کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.