دوست داشتن و فرصت ابراز آن|سریال زیبایی‌های زندگی قسمت 12

دوست داشتن و فرصت ابراز آن|سریال زیبایی‌های زندگی قسمت 12

به نام الله عزیز. دوست داشتن و فرصت ابراز آن قسمت دوازدهم سریال زیبایی‌های زندگی است که قصد دارم با شما به اشتراک بگذارم. باز هم زیبایی‌ها  تمامی ندارند. هر چه می‌بینم زیبایی‌ست و تمام و جودم را سرشار از شوق و شعف می‌سازد. این لذت و شعف درونی همان احساس زیبایی‌ست که به دنبالش احساس قدردانی و شکرگزاری را بر قلب و زبانم می‌نشاند. می‌خواهم در این فایل باز هم زیبایی‌ها و البته آگاهی‌های ظریف و دوست داشتنی را با شما در میان بگذارم.

زیبایی و آگاهی را دریابید

همیشه در فایل‌ها و ویدیوهایی که برای سریال زیبایی‌های زندگی ثبت و ضبط می‌شود علاوه بر تصاویر، طبیعت و لحظات زیبایی که ثبت می‌کنم  از چند نکته و آگاهی دوست‌داشتنی هم سخن می‌گویم. این را همیشه یادآوری کرده و خواهم کرد که آن چه گفته می‌شود همان است که باید گفته و شنیده شود. شاید گاهی به تفسیر صحبت کنم، گاهی نیز کوتاه و مختصر اما مهم و ارزشمند است. پس توصیه می‌کنم حتماً فایل‌های ویدیویی را ببینید. علاوه بر این که با نگاه کردن و دیدن زیبایی‌ها احساس درونی شما و البته ارتعاش و فرکانس‌تان موزون و زیبا می‌گردد نکته‌های مهمی از آگاهی را دریافت خواهید کرد که تأمل و عمل کردن به آنها به زیبایی تمام تاثیرات مثبت و زیبایی بر زندگیتان خواهد داشت. 

دوست داشتن و فرصتی ابراز آن را از دست ندهیم

یکی از نکته‌ها و آگاهی‌های زیبایی که در این فایل گفته‌ام ابراز دوست‌داشتن و محبت است به کسانی که دوستشان داریم و برایمان عزیز هستند. متأسفانه بسیاری از ما به این مهم توجه نداریم. گمان می‌کنیم که بر زبان آوردن و یا ابراز عشق و محبتی که در قلبمان داریم چندان نیاز نیست. یادمان رفته که انسان عاطفه و احساس دارد. ما نیاز به دوست داشتن و البته دوست داشته شدن داریم. دوست داریم که محبت کنیم و مهربان باشیم چرا که روح الهی گونه‌ی ما این چنین دوست دارد و البته خود از عشقی بی‌نهایت است.

دوست داشتن و فرصت ابراز آن آگاهی مهمی است که باید به آن توجه کنیم. روح ما در طلب دوست داشتن و عشق ورزیدن است. دوست بدارد و دوست داشته شود. ما از عشق هستیم و مهربانی در ذات خلقت ماست. بنابراین روح سالم تراوش کننده‌ی عشق و مهربانی الهی‌کونه است.

یادمان باشد کاری نکنیم که بعدها حسرت بخوریم

به راحتی از کنار پدر، مادر، خواهر، برادر، همسر، فرزند و دوست رد شده و یادمان می‌رود که باید دوست داشتن و عشق خود را به آنها ابراز کنیم. فراموش می‌کنیم که با کلام خود نشان دهیم که دوستشان داریم و برای‌مان مهم هستند. گاهی یادمان می‌رود که ممکن است فرصت از دست برود. قدر لحظه لحظه را بایددانست که اگر این گونه نباشد این همان چیزی است که شاید بعدها غبطه و حسرتش را بخوریم.

بیایید زیباییِ در کنار خانواده و عزیزان بودن را دریابیم و دوست داشتن خود را با کلام و رفتار خود نشان دهیم. عشق ورزیدن را تمرین کنید. بیایید مهربانی را در جهان ارتعاش کرده و با دیده‌ی عاشقانه به جهانی که آفرینش‌گر آن عشق محض است بنگریم، لذت ببریم و الله عزیز را شکر و سپاس گوییم. یادتان باشد که سپاسگزاری کنید تا جاذب نعمتهای بیشتر باشید.

زیبا زندگی کنید، الهی گونه دوست بدارید و سپاسگزار باشید.

در پناه الله عزیز مهرورز، موفق و درخشان باشید

آرزو نصرتی

دوست داشتن و فرصت ابراز آن|سریال زیبایی‌های زندگی قسمت 12

مشاهده و دانلود فایل ” دوست داشتن و فرصت ابراز آن|سریال زیبایی‌های زندگی قسمت 12 ” ویژه‌ی اعضای سایت می‌باشد. اگر عضو سایت هستید بر روی تصویر کلیک کرده و وارد بخش دانلودها شوید، با وارد کردن ایمیل و شماره موبایل خود فایل را دانلود یا مشاهده خواهید کرد. چنانچه عضو سایت نیستید از قسمت عضویت در منوی فهرست عضو شده و سپس وارد دانلودها شده و فایل را دریافت کنید.

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.