شما می‌توانید تأثیرات بزرگ بر جهان بگذارید،ایمان داشته باش

شما می‌توانید تأثیرات بزرگ بر جهان بگذارید،ایمان داشته باش

به نام الله عزیز، شما می توانید تاثیرات بزرگ بر جهان بگذارید، ایمان داشته باش. این آگاهی بسیار مهمی است که قصد دارم در مورد آن صحبت کنم.

ما در دنیایی فوق‌العاده هوشمند و نظامند زندگی می‌کنیم که به طرز حیرت‌آوری تمام اجزایش به هم پیوسته است. این هوشمندی،نظام‌مندی و البته اتصال، در واقع این شبکه هوشمند جهانی همان چیزی‌ست که ما را به سمت بزرگ شدن و متعالی شدن سوق می‌دهد. یعنی هوشمندی، نظم و پیوستگی که در این عالم وجود دارد در نهایت ما را به وسع و بزرگ بودن خود و خدای‌مان می‌رساند. به این که جهان از یک سرچشمه واحد و یک منبع یکتا و لایزال هستی یافته و همه چیز در نهایت به یک چیز واحد و یگانه می‌رسد.

در واقع هدف این است که ما به این یگانگی و وحدت برسیم و بدانیم که نه تنها به طرزی‌شگفت‌انگیز خالق خود را در خود داریم و این موهبت یکی شدن با او به ما عطا شده بلکه بدانیم که همه جا و همه چیز خود اوست؛ بنابراین ما و تمامی آنچه خلق شده به هم متصل هستیم. من و شما در اتصالی نامرئی قرار داریم و می‌توانیم بر همدیگر اثر بگذاریم. من و شما با فردی که در آن سوی دنیا قرار دارد ارتباط داریم، هر چند که عقل ذهنی ما این را نپذیرد و نفس همواره بر جدایی اصرار کند. این اتصال کیهانی همواره هست گرچه که قابل رؤیت و دید نباشد.

 

تاثیرات بزرگ بر جهان و قدرتی که به ما عطا شده

من و شما تاثیرات بزرگ بر جهان می‌گذرایم این قدرت و موهبتی است که به ما عطا شده است؛چه بدانیم و ببینیم و چه ندانیم و نبینیم. این حقیقتی از جهان شگفت‌انگیزیست که در آن هستی یافته‌ایم. تأثیر شما بر جهان بیشتر از آن چیزیست که تصور می‌کنید. شاید من و شما به عمق این حقیقت نرسیده باشیم و نیاز است کمی بیشتر راجع به آن تعمق کنیم. اما در حقیقت هر کاری که توسط ما انجام می‌شود حتی هر فکر، احساس، ارتعاش، انتخاب و کلام ما نیز تاثیر‌گذار است و هم بر خود ما و هم برجهان‌مان اثراتی کوچک و بزرگ از خود بر جای خواهد گذاشت.

با دفت و تعمق در قوانین این جهان از قانون جذب گرفته تا قانون ارتعاش، قانون عمل و عکس العمل و حتی قوانین ریاضی و شیمی و فیزیک می‌توانیم به وضوح این اتصال را ببنیم و درک کنیم. با تفکر به آگاهی حقیقی و حقیقت خواهیم رسید.

به قول شاعر که می‌فرمایند؛ بنی آدم اعضای یکدیگرند      که در آفرینش زیک گوهرند

چو عضوی به درد آورد روزگار    دگر عضوها را نماند قرار

 

اگر فکر می‌کنید قدرت تاثیرگذاری بر جهان ندارید

اگر فکر می‌کنید به عنوان یک فرد نمی‌توانید تاثیرات بزرگ بر جهان بگذارید،

اگر باورتان این است که آن قدر قدرت ندارید که بتوانید زندگی و جهانتان را تغییر دهید،

اگر خودتان را موجودی ضعیف و انسانی ناتوان و بی‌اثر در این کائنات می‌بییند،

چنانچه باور ندارید که به عنوان یک فرد قدرت و توانایی انجام کارهای بزرگ و اثرات بزرگ در دنیایتان را دارید و گمان می‌کنید آن قدر کوچک و ضعیف هستید که قادر نیستید کاری برای بهتر و زیباتر شدن دنیا انجام دهید،

چنانچه فکر می‌کنید دعای شما تاثیری بر روی اتفاقات زندگی و جهان ندارد،

چنانچه فکر می‌کنید که هر کسی باید گلیم خودش را از آب بیرون بکشد،

اگر فکر می‌کنید که با بی‌تفاوتی و نظاره‌گر بودن به اتفاقات پیرامون‌تان دارید به نفع خودتان رفتار می‌کنید،

اگر انسان‌های دیگر برای شما چندان اهمیت ندارند و تنها چیز مهم این دنیا فقط و فقط خودتان هستید،

چنانچه فکر می‌کنید دنیا با افکار، دعاها و نیت شما تغییر نخواهد کزد،

اگر نگرش‌تان به دنیا این گونه است؛ به من چه که انسانهای دیگر دارند رنج می‌بینند،

اگر نگرش‌تان این است که شما از دیگران و دنیا جدا هستید، و فقط باید به فکر خودتان باشید،

و در آخر چنانچه به دنبال آگاهی حقیقی هستید و قصد دارید در مسیر آن حرکت کنید،

فایل “شما می‌توانید بر جهان تاثیرات بزرگ داشته باشید” را حتما ببینید و گوش کنید

حتما آگاهی‌هایی که در این جا و در فایل ویدیویی که برای شما آماده شده را در بخش دانلودهای رایگان با دقت گوش دهید، چرا که حقایقی را یادآوری خواهد کرد که شاید فراموش کرده‌اید و یا نیاز دارید که آن را این جا و اکنون بشنوید،

چرا که هیچ اتفاقی اتفاقی اتفاق نمی‌افتد واگر این جا هستید به این صفحه هدایت شده‌اید و تا این جا این نوشته‌ها را می‌خوانید حتماً باید آگاهی‌هایی را بدانید و یا به یاد بیاورید تا وجودتان آرام آرام به روشنگری برسد شاید قرار است تصمیم مهمی بگیرید، کاری انجام دهید و یا حقیقتی را دریابید.

آرزو نصرتی

در پناه الله عزیز مهرورز، موفق و درخشان باشید

شما می‌توانید تأثیرات بزرگ بر جهان بگذارید،ایمان داشته باش

دانلود و مشاهده فایل ویدیویی و صوتی

مشاهده و دانلود فایل “شما می توانید تأثیرات بزرگ بر جهان بگذارید،ایمان داشته باش ” ویژه‌ی اعضای سایت می‌باشد. اگر عضو سایت هستید بر روی تصویر کلیک کرده و وارد بخش دانلودها شوید، با وارد کردن ایمیل و شماره موبایل خود فایل را دانلود یا مشاهده خواهید کرد. چنانچه عضو سایت نیستید از قسمت عضویت در منوی فهرست عضو شده و سپس وارد دانلودها شده و فایل را دریافت کنید.

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.